Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Er litt i tenkeboksen om vi skal ha flere, og lurer derfor på noen småting: Hvordan visste dere at dere ville ha 1 til? Jeg er litt sånn at jeg føler ikke at jeg er ferdig med de to barna jeg har, men samtidig så føler jeg innimellom at to er mer enn nok. Har lyst på et barn til, men vil jeg det egentlig? Tenker at det er vanlig å føle innimellom at det er nok med de jeg har, og at det ikke bør være en grunn til å ikke å få flere barn, så lenge jeg bare tenker sånn innimellom? Og må man ha 7seter (bil) for å få plass til 3 barneseter? Eller er det plass til det i en stasjonsvogn (har en stor st.vogn)? Og hvor har dere plassert de forskjellige, altså er babysetet i midten eller på siden? Takk for evt innspill
frk.velandre Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 vi har 3 barn. jeg tenkte som så, jeg har 2 søsken selv, å min samboer har 1 søsken. Jeg synes det er litt lite med bare 1søsken. å har sagt at jeg skulle "fylle" baksetet. alså jeg synes det er litt lite mmed 2 barn å ak passe med 3:) vi har stasjonsvogn,volvo xc70. vi har plass til 3 barneseter. barna mine er 1år 5 år og 6 år. er superfornøyd med 3 barn. vet jeg blir å savne gravidemagen min å det å skulle føde igjen. men det går vel over. nok med 3 barn. vil heller ikke ha en 7 seter-bil. minste på ett år sitter i midten. med de elste på hver side. funker utmerket det:)
Ane Rikke ♥ Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 vi har 3 barn,og er veldig fornøyd for at vi satset på nr 3. hun gir vår hverdag så mye glede :-) ikke missforstå hva jeg mener nå,alle barna gir oss mye glede,men vårt 3 barn er ganske mye yngre enn de 2 andre,dermed gleder hun oss på en helt annen måte enn hva de 2 andre gjør. alle barn er en velsignelse !!! vi har en stor bil,men ikke 7 seter.. vi har god plass til 3 barn,2 voksne og en hund i bilen :-) ønsker deg lykke til med å bestemme deg
Da HarViTreUnger Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Hadde det på samme måten - var fornøyd med tre, men familien var ikke "komplett" i mine øyne. Gleder meg veldig til tredjemann kommer Bilen vår kunne huse tre barn (Citron Xsara Picasso), men leiligheten er for liten. Vi må nok flytte før den minste er ett (da skal den eldste begynne på skolen).
Fire småtroll Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Da nummer to hadde fyllt to år begynte vi å snakke om nummer tre, vi sytes tiden gikk så fort, ungene ble så fort store og vi var liksom ikke helt ferdig med babytiden.. Syntes det var litt lite med to barn og følte absolutt vi hadde plass til en unge til, samtidig tenkte vi fremover og så for oss livet når ungene flytter hjemmefra, vi ville absolutt ha mange barn, svigerbarn og barnebarn. Vi er veldig glad i storfamilien så familiemiddager og hageselskaper med tanter, onkler, besteforeldre osv er veldig vanlig hos oss.. Jeg spurte mannen min en kveld om han trodde vi kom til å angre senere om vi ikke fikk et barn til nå, og det var han 100% sikker på at vi kom til å gjøre. Så da kastet jeg p-pillene Bil var ikke noe problem, bare kjøp en stasjonsvogn med 3 adskilte seter bak så er det fint plass til tre barnestoler. Nå er faktisk unge nummer fire blitt 2,5 mnd her da, så å få den tredje var ihertfall ikke avskrekkende for vår del, det var veldig veldig koselig!
mamman t go`gutta Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Vi ønsket oss fem barn vi, men har nok stoppet på tre. Her kom de på rekke og rad, på under 4 år... så det har vært, og er hektisk. Men de har super mye glede av hverandre, og er en hærlig gjeng med knuppiser. :-) Vi har en helt vanlig stasjonsvogn, og det kunne bli litt trangt å få i selene, men det meste går for en kort stund. Jeg ønsker meg forøvrig en 7 seter, for slik det er nå, så kan de jo ikke ha med venner når vi skal noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå