Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Grattis med vel overstått fødsel, forresten ) Men hver gang jeg ser nicket ditt tenker jeg jo på den berømmelige sametrusetråden og jeg lurer stadig på hvems truse det var og hvordan den havna der den lå - kom det noen forklaring på det noengang? )
mayaya Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 HAHAHAHA!!!!! Den ble morsommere enn planlagt, altså :-D *godter meg egentlig for det* Det var så mye styr på dib den gangen, om utro menn og damer her inne som egget opp hverandre og nesten fikk enhver til å tro at mannen var utro :-p Da jeg fant ei truse jeg hadde glemt (men selv kjøpt - helt ubrukt var den), under senga, fikk jeg bare lyst til å skrive det her liksom... Jeg skrev jo ikke at den ikke var min *hehe* Skrivefeilen i overskrifta gjorde jo tråden udødelig da, og hysterisk morsom!! Lo godt selv også av den tråden :-p For ikke å snakke om svarene... Hvor lang tid det tok mellom dem som faktisk svarte meg liksom... *knis*¨ Og takk for gratulasjon
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2009 Aaaah, den VAR din altså *hirrhirr* Både jeg og mannen har flirt godt av den, men om trusa IKKE var di, kunne det jo nesten vært grunn til skilsmisse (evt vurdere om transemann var noe man kunne tenke seg eller ei, haha) og da fikk jo tråden en litt bitter bismak :oD
mayaya Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Hihihihi, om det ikke var min truse, tror jeg at jeg aldri hadde kommet på dib igjen, for da hadde jeg jo aldri blitt ferdig med den utroskapshistorien :-p *fnis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå