Gå til innhold

Reise til Texas nå (til tross for svineinfluensa?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min reiser dit i jobbsammenheng om 3 dager, på et kjempearrangement med mange, mange, mange mennesker fra hele verden.

Jeg synes det er litt skummelt. Hadde dere engstet dere for smittefaren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man setter jo seg selv og andre i en stor risiko da! hva skulle du ha gjort om han ble smittet og kommer hjem og smitter dere og evt andre norske? jeg ville aldri ha gjort d!

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det.

Tenk om det var JEG som hadde dratt svineinfluensaen med meg inn til Norge. Nope, blitt hjemme. Men det er meg da ;)) Jeg er litt småhysterisk på slike sykdommer!

Skrevet

Huff, ja jeg er litt bekymret. Nå har jo EU gått ut og advart folk mot å reise til mexico og USA.-

Jeg tror jeg må prøve å få ham til å bli hjemme.

=(

Skrevet

Vent og se hva myndighetene kommer ut med, det er vel ventet at Bjarne Håkon Hansen skal uttale seg snart... Jeg ville iallefall fulgt de nasjonale anbefalingene. Imidlertid er jo Texas og California de mest utsatte stedene, da.

Har selv ei svigerinne på tur i California i disse dager, så skjønner at du er skeptisk.

Skrevet

Huff ja. Jeg håper nesten at de fraråder folk å reise. Vi får ikke vite noe før i kveld/morgen tidlig, etter at Who har hatt møtet sitt.

Skrevet

For å si det slik.. familien min og jeg dro til Thailand midt i SARS perioden og det gikk veldig fint. Sist gang vi var i Thailand med ett vennepar var det fugleinfluensaen som herja.. gikk veldig bra begge gangene! Frisk som en fisk.. før og etter.

Skrevet

Ja, men å menge seg med tusenvis av folk på et stooort arrangement, og med en influensatype som - i motsetning til fugleinfluensaen - smitter mellom mennesker?

Er det å anbefale?

Skrevet

Jeg ser nå at det foreløpig kun har vært 2 tilfeller i Texas. det var jo ikke så mange akkurat.

Skrevet

En to åring i TX er død pga sykdommen.

Skrevet

Ja, jeg så det. Jeg synes han skal holde seg hjemme.

Skrevet

Uææ, nå er alarmnivået hevet til 5.

Han har fortsatt tenkt å teise, men jeg tror han blir hjemme hvis jeg blir hysterisk.

Hadde dere blitt hysteriske nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...