Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Mitt forhold til min kjære er ennå ganske nytt, bare 4 mnd faktisk, men er blitt samboere og nå er jeg også gravid Dette er veldig ønsket, vi begge hadde samme mening om at dette var noe vi ønsket, måtte ikke skje med en gang, ingen hastverk, men ble bare sånn:) Plutselig er livet akkurat slik jeg har sett det for meg! Men noen kan jo synes det er rart, litt vel tidlig..? Men vi er begge voksne, jeg blir 27, han blir 29 i år. Så hvorfor ikke?! Bare lurer litt uansett hva folk tenker.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Så koselig! Så lenge dere begge føler dere klare for det, så er jo det helt supert det:o) Bakdelen er at dere kanskje ikke får tid til å bare være kjærester. Så lenge dere er bevisste på å gi hverandre oppmerksomhet og være kjærester burde jo det gå bra! Lykke til med baby!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Jeg holdt på å havne i samme situasjon. Møttes i mai, og så litt ferie og slikt, og så gravid første gang i september. Dessverre mistet vi den gang. Etter det har vi kjøpt hus og fått ting litt mer på plass, og venter igjen til sommeren nå. Men det hadde vært like velkomment for to år siden!! Rart med det når man blir litt eldre og klarer å se litt videre fremover, og man vet hva som vil fungere og hva som ikke vil funke. Har du sett inne på parforhold-forum?? En tråd der med spørsmål om hvor lenge en hadde vært sammen med BF. Mange der som ble gravide bare noen få måneder etter at de møttes, og de aller fleste holder sammen ennå, mange år senere. Vet man, så vet man :-) Ta bare godt vare på hverandre, siden dere har fått en litt kort kjæreste-periode :-)
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Så koselig, tenker jeg. Masse lykke til:-)
Bøtteknott Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Så koselig for dere, da! Jeg tenker også at så lenge dere vet hva dere vil, er det ingenting å si på hvor lenge dere har vært sammen. Som en over her nevner, så har dere ikke fått vært bare kjærester så lenge, men det har dere masser av tid til å ta igjen :-) Så gratulerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå