Gå til innhold

Hvordan gjør dere det med duker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer fælt på hvordan jeg skal klare å skaffe nok duker:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe hvit bomull metervare på Jysk, de har pakker på 5 m til en rimelig penge, tror det kommer til å se ok ut.

Skrevet

Vi har kjøpt beige duker med mønster på europris, tror de kostet 80 kr stk. Så skal vi ha brun englevevløper.

Skrevet

Til middagen skal vi kjøpe hvit metervare på ikea til 15kr/m, og til kaffen skal vi på innsamlingsaksjon i slekta! Hvite duker da og.

Gifter oss på bygdehus uten duker, med stygge bord.

Skrevet

Vi skal ha bryllupsfesten i et lokale som har en avtale med et firma som leverer duker og tøyservietter, og det viser seg at dette ikke blir noe dyrere enn f.eks å kjøpe papirduker. Så du kunne kanskje sjekke om det er mulig å leie duker fra et vaskeri, det lokale hotellet eller hvor det nå måtte være. Kan jo lønne seg, og så er det jo mye finere enn papirduker, og mindre stress enn å sy duker selv eller ringe rundt for å låne hos folk. Lykke til, uansett hvordan det blir! :)

Skrevet

Har handlet inn nervøs velur i 10(?)m ruller på Jysk.

Disse finnes i mange forskjellige farger, jeg tok hvite.

Helt geniale duker, for du kan klippe dem rett over uten å måtte sy opp, stryke o.l. Har en mor som er en racer med strykejernet, men disse dukene stryker selv ikke hun.

Jeg har brukt det som juleduk tidligere, og kan tas rett fra vask på bordet :)

Skrevet

På'an igjen: Blir velur noe fint som duk da? Har sett disse på Jysk, men har ikke helt klart å se for meg hvordan de vil egne seg som duker!

Hadde tenkt å kjøpe vanlig hvit bomullsmetervare, men dette er jo ganske kjedelig da.

Skrevet

Velurduker er en smaksak. Noen elsker det og synes det er såå praktisk, noen synes det ser glorete ut. Jeg selv er i sistnevnte kategori og foretrekker kjedelige bomullsduker. Spør du meg er det ikke dukene som skal ha fokusen, men menneskene og evt blomstene og lysene på bordene. Derfor vil jeg ha så kjedelige duker som overhode mulig:P

Skrevet

Ville ikke hatt velur,men sikkert smaksak:)Bomull metervare høres smart ut.

Skrevet

vi leide på det lokale sykehjemmet vi. kjempe enkelt og billig. alle dukene er like, ferdig strøket, ingen flekker e.l., bare levere dem når festen er over, møkkete og fine! =)

Skrevet

blir velur duker hos oss også men vil ikke ha hvite.jeg skal ha hvit kjole. velgersorte eller lyse duse farger hvite tar mye av oppmerksomheten bort ifra bruden.

Jeg jobber som servitør i brylluper av og til og synes ferdigpresset duker ifra vaskerier er forferdelig stygt siden du ser stekene der hvor de har presset alt for tydelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...