jentahans Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 kun testet i ca en mnd. ellers helt ubrukt og fin. Følger med veske til den og jeg har boksen og alt jeg fikk den tilsendt i. 2800,- dersom noen er inntrissert.
jentahans Skrevet 27. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2009 Nei, det er et prevansjonsmiddel. Nesten som en liten datamaskin. Du måler tempen kvar dag under tunga og får beskj ed om du er frukbar eller ikke.
Gjest Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Jøss! Og den er sikker? Der fikk jeg noe å tenke på..
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Kan jeg spørre om hvorfor du selger den? Er du ikke fornøyd?
jentahans Skrevet 27. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2009 Den er like sikker som ppiller. Har mangen venniner som man er denne. men da må sove over Og 5 timer i strekk og måle før man står opp. Jeg selger denne fordi jeg går tilbake til det jeg brukte før så jeg slipper mensen. PFCen er enkel i bruk: Den viser tid og dato og har vekkeklokke som stilles etter behov. Når du våkner, ser du målesymbolet i displayet. Trykk sirkeltasten og legg sensoren under tunga. Etter ca 1 minutt er målingen ferdig. Hvis du har menstruasjon registrerer du det i PFCen. Etter målingen kan du sjekke om du er fruktbar eller ikke for det neste døgnet: Grønt = Sikker Rødt = Fruktbar Rødt blinker = Eggløsning forventes Pearly, LadyComp og BabyComp har tre taster: Pluss, minus og sirkel. Alle funksjoner styres med disse tre tastene. Du behøver ikke måle til samme tid hver dag. Mål med en gang du våkner, enten klokka er 6 om morgenen eller 2 om ettermiddagen. Når du måler like etter at du våkner, får du målt kroppens basaltemperatur. Da produserer ikke musklene varme. Det går fint an å jobbe skift og bruke en PFC.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå