Gå til innhold

blødning i uke 36.... (litt detaljer..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt noen blødninger før i svangerskapet.

Forrige fødte jeg 10 dager etter termin...

Så har ikke tro på at denne skal komme så tidlig...

Vi hadde sex, det første vi såg var litt blanding som tråder av slim og blod. jeg lurte da på om det kanskje var slimproppen som gikk...

Såg ikke noe til den forrige svangerskap...

Og ble liggende i sengen en time før vi stod opp.

da kjendte jeg at det var noe som kom i trusen... og gikk på toalettet.

Og det var blod... mørkt ferskt blod med "sorte klumper"

jeg tørket meg sikkert 4 ganger før det ikka var så mye på papiret og jeg tok på truseinnlegg. nå er dette noen timer siden, og det ser ut til at det har roet seg, det såg ut som jeg tørket "gammelt" blod nå sist jeg var på toalettet.

Er det greit da? eller bør jeg kontakte føden?

Har ikke vondt noen steder, det er ikke flere kynnere enn jeg pleier å ha... og jeg fikk beskjed av gynekolog tidlig i sv.skapet at jeg hadde en polypp på livmorstappen, så jeg lurte på om noen har hatt det, og opplevd å blø fra den etter samleie?

Jeg blødde jo da jeg var på kontroll, i to dager etterpå, han sa det var polyppen sin feil. men synes jo det var rart jeg skulle blø akkurat i dag, da vi har jo hatt et normalt sex liv gjennom hele sv.skapet...

noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 34 nå, og har begynt å få blødninger etter samleie. Jordmor sier det er helt normalt, det er ganske mye press der nede nå og ting kan fort bli litt skada, men så lenge man ikke blør mye er det ikke noe problem. Sansynligvis bare irritert litt oppi der så det har begynt å blø litt. Evt kan det jo være et tegn på at fødselen nærmer seg, jeg begynte å blø når riene startet sist.

Skrevet

Takk for svar :-)

Jeg roet meg litt etter det

men jeg har nå snakket med poliklinikken eller hva det var jeg ble henvist til.... Og hun sa at hvis det sluttet igjen ganske kjapt og jeg ikke hadde fått noe beskjed om at morkaka lå forran morsmunnen, så kunne jeg ta det med ro.

Og selvsagt skulle det kjennes ut som babyen hadde det bra.

Skulle kontakte de hvis det begynte å komme friskt blod igjen...

Jeg tror nok ikke fødselen starter noe tidligere denne gangen enn forrige, så jeg må jo bare smøre meg med tålmodighet ja..

Og jeg kan ikke huske at jeg hadde noe form for blødning før fødselen satte inn forrige gang...

Men det er noen år siden, så kan jo hende jeg har glemt det...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...