Gå til innhold

Flere som fortsatt venter selv om termindatoen er passert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4 dager over termin, og føler jeg er den "eneste i verden" som ikke føder før/på termin.

Må si det går utover psyken min å vente og vente... Ikke minst når du blir nedringt/mottar meldinger fra alle og enhver som (selvfølgelig) lurer på om det snart skjer noe...

Uff, litt syting dette - men vil komme i gang NÅ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 dager over termin her, er 2.gangsfødende... og gikk 10 dager over sist! og er nå DRITT lei.... så du er ikke den eneste som går over! er faktisk veeeeldig mange som gjør det!! :(

menmen.. de kommer når de er klar skal du se!!

Skrevet

Er første dagen på overtid, var på kontroll i dag og det virket ikke så lovende. Så jeg må belage meg på å møte opp på kontroll neste mandag og. Er så skuffa, trodde virkelig at noe var i gjære.. virker jo som, som du sier, at alle føder før eller på termin. Men det ER jo ikke sånn.. Skulle bare ønske jeg var en av de heldige ;)

Skrevet

jeg og..siden alt tyda på for tidlig fødsel, så er jeg på en dag overtid nå..gubbens 30årsdag var terminen,og ble kjempelei meg for at jeg ikke "klarte" å føde da.. :(

Skrevet

jeg er helt enig med innlegget ditt!

er selv tre dager over termin, og tror ikke ting skjer ennå heller:(

vil så gjerne hilse på lille tulla vår snart! kom uuuut!!

Skrevet

Du er ikke alene nei. 4 dager over her...

Er også kjempelei. Og i morgen skal mannen min på jobb drøye 2 timers kjøring hjemmefra. Kjempenervøs for at noe skal skje mens han er borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...