Gå til innhold

Er det mulig da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et aldri så lite spørsmål jeg.Vet ikke helt om jeg er inne på riktig forum en gang.

Hva er sjansen for å ha blitt gravid dersom mannen aldri hadde skikkelig ereksjon inni skjeden mens man hadde sex, og dermed heller aldri fikk utløsning,hverken inni skjeden eller noen andre steder?

Og hvis man da i tillegg gikk på p piller og hadde gått på det i en uke,da er vel sjansen for å ha blitt befruktet relativt liten vel? Eller hva mener dere? Takk for svar på forhånd:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som et herlig samleie:)

Da bør vel risikoen være ganske minimal vil jeg tro.

Skrevet

Ja, ikke sant?hehe. Det verste jeg har vært borti for å si det sånn!! Men takk for svar til deg:-)

Skrevet

Du er aldri sikker mot å bli gravid. All prevansjon er på det meste bare 99.9 % sikker.

Jeg ble gravid selv om han ikke hadde vært inni en gang. Bare kommet borti på utsiden (er faktisk ikke mer som skal til, de er svømmedyktige de rompetrollene). Jeg kjenner også til flere andre som har blitt gravide på p-piller, mini-pillene, p-sprøyte og spiral.

Å hoppe av i svingen er ikke en prevansjon, for mannfolka "sikler" på lik måte som det vi gjør når vi blir "våte".

Skrevet

Men når man bruker prevensjon i tillegg til manglende utløsning vil jeg tro sjansen er like stor som å vinne i lotto (men dog tilstede)

Skrevet

Trodde ikke ppiller var tryggt før man hadde gått på det i minst en mnd jeg.

Sjangsen for deg e rnok liten men den er der.

Jeg og exen brukte to typer prevansjon og alikevel ble jeg gravid. (kondom og ppiller. og nei kondomet sprakk ikke så må ha vært et bitte lite hull.)

Utrolig men sant.

Skrevet

P piller/ p plaster er ikke helt sikre før det har gått 1 uke fra man begynner på dem. Derfor skal man begynne på første pille den første menstruasjonsdagen,slik at den er helt sikker når mensen er ferdig. Er det legen har sagt bestandig ihvertfall.

Takk for svar til alle:-)

Da hadde du rimelig flaks/eller uflaks når du klarte å bli gravid altså,for sjansen for at man skal kunne klare å bli gravid på p piller OG kondom er vel like stor som å bli slått ned av lynet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...