Gå til innhold

kanskje et dumt spm...=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det med laken i teutonia vario plus bagen?syntes det er rart at det ikke er madrass man kan ta strechlaken rundt..Hmmm,..ikke skjønt dette jeg=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, det har jeg ikke testa - gikk ikke det an? Eller jeg har fashionbagen da, men som jeg forstod var det samme madrass...? Har lammeskinn i vogna og siden han alltid ligger på det har jeg ikke brukt noe laken...

Skrevet

tror det er samme madrass,men madrassen i vario bagen sitter fast i et trekk som skal festes på sidene oppi bagen.Litt vanskelig å forklare det,men det går ihvertfall ikk å ha stretchlaken rundt.Ser litt for meg at det blir litt styrete med vanlig laken som krøller seg..Hmm

Skrevet

Ja da er det sånn i fashionbagen også. Går det ikke an å ta ut madrassen av trekket og legge den "oppå" trekket på en måte? Ikke fått testa selv siden gutteplutt sover oppi akkurat nå, men hadde sånn halvveis planer om å gjøre det sånn dersom han er typen som svetter på lammeskinn om sommeren... Hm - strek i regninga om det ikke går da :o/

Skrevet

ja,det er litt dårlig hvis det ikke går an.Får prøve på å ta den ut når jeg kommer hjem jeg=)Hvis du kommer på noen gode ideer så del det med oss=)

Skrevet

Står på teutonias sider at trekket oppi kan vaskes, så da må nesten madrassen gå an å ta ut. Vil tro det :oD

Skrevet

dere må ta madrassen utav ja, og legge den oppå trekket om dere skal ha laken i.. ellers bruker vel de fleste bare t teppe i bunn..:)

Skrevet

hehe..takk for svar.Tenkte ikke på det i det hele tatt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...