Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 lille jenta mi falt ut av sofaen istad... hun er 3 måneder... hun gråt i ca 5 min burde jeg kontakte lege el no??? er dt sånn at hun ikke burde sove??
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Du ser fort på barnet om det er noe alvorlig. Hvordan er humøret? Virker hun sløv? Hvis hun virker sløv bør du ikke la henne sove, men kontakte lege.. Men tror ikke hun kunne ha slått seg så mye, iallefall ikke noe alvorlig, fra sofaen og ned. Er jo ikke lange biten.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Startet hun å gråte umiddelbart og hun virker opplagt så kan du bare ta det med ro. Brukte hun litt tid før hun startet å gråte og/eller virker sløv så kan du få det sjekket. Men bortsett fra det så er fall fra sofane vanligere en man tror, det er bare ikke noe man snakker om. Det skal mye til for at det skjer noe fra så lav høyde.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 hun virker helt normal... men er jo nå hun pleier og sove.. men er litt redd for å legge hun.. jeg tror ikke hun (el håper) ikke hun har slått seg.. tror mer hun gråt for hun var redd... men man er jo aldri sikker.. huff.. jeg er dårlig mor:-(
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 men kan jeg la henne sove nå??? burde jeg vekke henne etter en liten stund??
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Min datt fra senga vår en gang da han var 4 mnd. Han skrek med en gang og virket pigg, så da fikk jeg beskjed om at jeg ikke trengte vekke han når han sov (ringte min venninne som er barnesykepleier).
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #8 Skrevet 27. april 2009 Min datter falt også ut av sengen, husker ikke helt hvor gammel hun var da, for det er noen år siden. Men jeg fikk akkurat samme beskjed som hun andre, men man får seg et støkk!!! Det gikk nok helt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå