Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lest her et sted, husker ikke hvor, at bringebær te kan forebygge revning under fødselen, og at det kan hjelpe på å leges fortere om en må klippes eller evt. revner..

Er det noe i dette her? Hvor får jeg i så fall tak i bringebærte? Og når er det best å begynne med det? Men en gang, eller helst for et par mnd siden ? :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om det het bringebær-blad te, får i allefall tak i på helsekost :)

Skrevet

Kan ikke svare på om det har noe for seg,men den smaker jo nydelig og du får den der de selger te i løsvekt,her i byen er det på olivias:)

Skrevet

jaja, hvis den i det minste er god, så tar jeg sjansen! Da løper jeg til nærmeste sunnkost eller hva vi nå har her og kikker ;)

Skrevet

Jeg har aldri smakt den de har på helekosten,men den er sikkert god den også:)

Hvis ikke kan du jo servere den til bestefar;))))

Hehe!

Skrevet

Tror jeg leste et sted at man ikke skal drikke det før det nærmer seg slutten (eller var det bringebærblad-kapsler tro?), for det har en eller annen virkning på modnigen...

Skrevet

Betyr det at ein skal bruke teen utvortes nedentil, eller forebygger det revning ved å drikke teen på slutten?

Skrevet

Man skal drikke teen som vanlig te, mot slutten av svangerskapet.

Skrevet

OK, da skal jeg huske på å ikke drikke den før det er rundt en mnd halvaen igjen :-) Godt at jeg sjekka her før jeg tok til løp-og-kjøp-mentaliteten =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...