Gå til innhold

Hvilken seng skal man velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at man får seng fra ca kr. 700 og oppover. Lurer på om noen har noen erfaring med hva som er forskjellen mellom ei seng til 700 og ei til 3000.... synes de ser veldig like ut!

Noen som har ei som de anbefaler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er over syv år siden jeg kjøpte seng,så jeg aner ikke om den er å oppdrive idag,men jeg valgte en seng av tre som man kunne stille høyden tre plasser,nyfødt høyt oppe,litt større lenger ned og så helt i bunnen når den tid kommer.. den hadde også hjul som var veldig allright i starten,den ble ikke vinglete eller flyttet på seg etterhvert,senga er massiv og god sånn. Tror den het Amanda..

Skrevet

Vi kjøper en seng med regulerbar høyde på ikea, koster bare ca 800 kr.

Skrevet

Vi skal kjøpe sprinkelseng som kan varieres i høyden, så kan du ta vekk sidene/sprinklene den dagen h*n er stor nok. Den sengen kan brukes opptil 6 år :) Jeg tenker økonomi da, og denne koster 1600,- inkl. madrass ++ (men jeg kommer sikkert til å kjøpe en ny seng før de 6 årene har gått siden nr 2 (forhåpentligvis) kommer 2 år etter:)

http://www.kiddicare.com/webapp/wcs/stores/servlet/productdisplayA_49_10751_-1__76147_10001_

Skrevet

Har akkurat kjøpt en Basson Julia( dansk babyvareleverandør) gjennom deal.no.

Den er 60x120 med heve/senke side på den ene langsiden og tre nivåer i høyden for bunnen.

Kjempesøte bamsemotiv på hver gavl og hjul på to av benene slik at den lett kan flyttes.

Kostet 1.790,- og kjøpte "luksus" madrass til 498,- i tillegg.

Fikk den levert på døren mandag ettermiddag, og bestilte den på nett fredag kveld.

Ser ut til å være av veldig god kvalitet

og var den eneste sengen jeg fant som jeg synes var litt dekorativ. Alt annet var bare kjedelige hvite sprinkler all the way.

Skrevet

Vi skal kjøpe en på Ikea. Så lenge madrassen er ok ser jeg ingen annen grunn til å kjøpe en veldig dyr seng.

Skrevet

Har kjøpt på Ikea. 850 kr plus madrass og overmadrass. Helt grei sprinkelseng med justeringsmuligheter for to høyder og mulighet te å ta vekk sprinklene på den ene langsiden og bytte ut med en vanlig sengekant når ungen blir så stor at sprinklene ikke lenger er nødvendig.

Har også kjøpt matchende kommode med stellebordstopp. Veldig fornøyd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...