Kelly Hopter Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Hvor går det an å spise middag med en travel 4-åring? Og er det noe annet spennende / artig enn Zitrus lekeland? Takker hjerteligst for tips
celodi Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Noen venner av oss var på Dolly på Lade,var noe lekegreier der for barn. Min 4åring er veldig glad i Tyholt tårnet,men er ikke så mye og leke seg med der da=)
Kelly Hopter Skrevet 27. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2009 Hvor på Lade finner vi Dolly?
Gjest Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Tyholttårnet (egon). Vil tro en 4-åring synes det er veldig stas å spise middag høyt oppi lufta i en restaurant som attpåtil snurrer (sakte) rundt :-)
celodi Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Vet du hvor XXL er?På samme side bare helt øverst. Dyrebutikken ligger i mellom bare. Er knall dårlig på og forklare veier:)
Kelly Hopter Skrevet 27. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2009 Aah,skal klare å finne Dolly da jah Når det gjelder Tyholt-tårnet kan jeg jo sende opp mann og barn for å spise da,mens mamman sitter utafor å venter på en evt doggy-bag...har utrolig høydeskrekk,nemlig Men takker for tips-snille damene
Gjest Skrevet 27. april 2009 #8 Skrevet 27. april 2009 Dolly på Tiller har også lekerom. Ellers vil jeg anbefale egon, de er også veldig barnevennlige osgså har de veldig god mat, ikke bare pizza liksom;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå