snellaogsprella+enpåvei:) Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Har bestillt kili seng til knøttet og lurer på om noen har erfaringer med denne?
AdrenaLine Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Denne har vi også planlagt å kjøpe, men har heller ikke hørt om noen som har brukt den. Den er jo relativt ny her i Norge (med unntak av den gamle Juno-sengen som den er basert på.) Det eneste minuset som jeg kan se er at det ikke går an å heve bunnen, men siden vi bruker vogge den første tiden så har vi ikke det behovet. Var det lang leveringstid og hvor bestilte du den?
snellaogsprella+enpåvei:) Skrevet 27. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2009 Jeg bestillte den i Haugesund på" Pernille Sith" Er jo en drømm og se på, bare håper den er brukendes også Leveringstiden var rundt 2 uker.
chiquetita Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Den er jo bare helt lekker, men også veldig dyr så vidt jeg husker. Kan jeg spørre hvor mye du måtte gi?
AdrenaLine Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Ikke meg du spurte, men jeg kan jo svare det jeg vet... Har sett den til 5499 på www.mortil3.no, men madrassen kommer i tillegg. Ellers vet jeg at de har den på Sprell til rundt 6000 og har også sett den dyrere i eksklusive barnebutikker. Hvis noen vet om et billigere sted så si ifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå