Månefeen ♥ Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Min leieboer har brutt en god del av betingelsene i kontrakten! Leiekontrakten var fra august og går ut 18.mai. Jeg ble veldig kvalm av oppføselen, så jeg var kvalm å brakk meg helt fra uke 7 til uke 30. Hun har: -Gjort at håret mitt ikke vokser og mister en del av det. -Gitt meg noen strekkmerker på siden av magen. -Sparket meg så mye i høyre ribben at det føles bristet ut og gitt meg masse ubehag siste tre ukene (modning) -Loppet oss for penger til å kjøpe utstyr, vi skulle bare legge ut, men fikk aldri tilbake penger! Vi ser lite til henne, men har fått noen bilder så vi vet hvordan hun ser ut (bildene kommer nok godt med når jeg skal klage, men hvem klager jeg til?) Hun har fått beskjed av min samboer flere ganger, hun baker og dundrer i vei, og når min samboer roper at hun må kutte ut snur hun seg å later som ingen ting! Men det blir heldigvis stille etter det. Har jeg rett til å kaste hun ut?? Min samboer har bursdag 17.mai, hadde vært godt å ikke ha noe leieboer å forholde seg til den dagen!
Månefeen ♥ Skrevet 27. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. april 2009 Det må navnes at leieboeren var liten og slank når hun flyttet inn. Men nå har hun blitt så stor og feit at jeg vet ikke hvordan hun skal komme seg ut.... Det blir nok ingen lett oppgave å få henne ut av boligen!
Sigbeth Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Så morsomt! Må innrømme at jeg ikke skjønte så mye da jeg begynte å lese de første linjene......
TusseMor07&09&14 Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 hahaha... Måtte lese de første linjene noen ganger jeg og;o) hihi...
Bøtteknott Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 Har dere gjensidig underskrevet kontrakt, da? For det kan bli problematisk å kaste ut leieboeren før leietiden går ut.. :-)) Og hvis dere har brukt den samme kontrakten som veldig mange andre av oss her inne, så kan til og med leieboeren bli opptil 2 uker utover leietiden. Uten ekstra inntekt til dere... Men jeg tror dere får tilbake så det holder i tiden etterpå :-)) Bra innlegg! Måtte også lese de første linjene et par ganger før jeg skjønte.. He he..
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 27. april 2009 #8 Skrevet 27. april 2009 Hi hi, denne var festlig:-)))))))
Duggfrøken Skrevet 27. april 2009 #10 Skrevet 27. april 2009 Haha.. super bra! Måtte lese dette til mannen min, han lo godt han også!
Månefeen ♥ Skrevet 28. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. april 2009 Nå har vi prøvd å ta en prat med leieboeren. Hun sier hun vil komme seg ut så fort som mulig, for hun trenger mer plass. Kan godt forstå at hun synes det er en liten bolig, den passet veldig bra når hun flyttet inn, men nå som hun har lagt på seg så grådig må hun nok ha litt større plass rundt seg.. Så nå venter vi i spenning på at hun skal flytte ut Når det gjelder pengene vi la ut så skulle vi få betalt i underkant av 1000,- kr hver mnd etter hun har kommet seg ut. Så det hjelper jo litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå