Shiny84 Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 1, 2, 3, 4 osv jm sier partallsfødsler gjennomsnitt er lettere enn oddetalls fødsler? erfaringer????!!
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 jeg har født 3 ganger og skal ha nr 4 snart.. For min del syns jeg nr 1 var enklest.. Nr 2 skulle jeg gjerne hatt en annen opplevelse, det var en vanskelig og dramatisk fødsel.. nr 3 var greit nok, fikk litt panikk fra forrige fødsel.. de 2 sistenevnte gangene ble jeg startet..
Shiny84 Skrevet 27. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2009 håper du får en bedre opplevelse denne gangen da for min del var nr 2 lettest, enda.................. he, he...
*Super*Mamman* Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Nr 3 var desidert den "beste". Men nå var min 1 keisersnitt, så min nr 3 var da min 2. vaginale fødsel.
Gjest Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Har født tre ganger og åpningsriene var definitivt lettest med nr 3, var knapt nok skikkelig vondt før de var over, deilig! :-) Pressingen var minst smertefull med nr 1, men lettest/raskest med nr 2.
3guttsmamma;) Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 hadde en helt grei fødsel nr 1 og en pyton fødsel nr 2..satser på at nr 3 blir bedre hvis jeg er så heldig å blir gravid en gang til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå