Gå til innhold

hvem fødsel var enklest?


Anbefalte innlegg

Skrevet

1, 2, 3, 4 osv

 

jm sier partallsfødsler gjennomsnitt er lettere enn oddetalls fødsler?

 

erfaringer????!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har født 3 ganger og skal ha nr 4 snart..

 

For min del syns jeg nr 1 var enklest..

Nr 2 skulle jeg gjerne hatt en annen opplevelse, det var en vanskelig og dramatisk fødsel..

nr 3 var greit nok, fikk litt panikk fra forrige fødsel..

 

de 2 sistenevnte gangene ble jeg startet..

Skrevet

håper du får en bedre opplevelse denne gangen da ;)

 

for min del var nr 2 lettest, enda.................. he, he...

 

Skrevet

Nr 3 var desidert den "beste". Men nå var min 1 keisersnitt, så min nr 3 var da min 2. vaginale fødsel.

Skrevet

Har født tre ganger og åpningsriene var definitivt lettest med nr 3, var knapt nok skikkelig vondt før de var over, deilig! :-) Pressingen var minst smertefull med nr 1, men lettest/raskest med nr 2.

Skrevet

hadde en helt grei fødsel nr 1 og en pyton fødsel nr 2..satser på at nr 3 blir bedre hvis jeg er så heldig å blir gravid en gang til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...