*Mamma'n* OVERTID Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 når jeg sa opp leieforholdet i leiligheten jeg leide før, var det 2 mnd oppsigelsestid. jeg flyttet etter en halv mnd, men jeg hadde funnet noen nye som flyttet inn rett etter at jeg var ute. så, da skal jo jeg ha depositumet mitt (det har jeg fått) og resthusleie. altså halve husleia for den mnd skal jeg ha tilbake. han jeg leide hos sier at han skal trekke fra brøyting før han betaler noe tilbake til meg. dette kan da vel ikke være lov? han skal jo sende meg regninga på brøyting? han har vell ingen rett til å holde på penger som er MINE?? åh.. kjenner jeg blir irritert!! dårlig forklart.. hehe.. men hva syns dere??
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Det kommer vel an på avtalen dere hadde når du flyttet inn. Om han skulle sende deg regning eller trekke det fra senere. Om du aldri har hørt noe om det så kommer han ikke langt. Da skal du ha alle pengene dine tilbake.
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 27. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2009 nei vi har ikke hatt noen avtale.. var 6-7 leiligheter i samme bygning, og fikk beskjed om at når vintern var over, skulle vi dele regningen mellom oss.. altså,, husverten hadde ingen ting med det å gjøre.. og da skulle man jo tro at jeg skal få regninga sendt i postn, å betaler min del på den måten??
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 skulle nesten tro det. Men du kan jo bare la ham trekke det fra, forutsatt at du får se denne regningen slik at du kan dobbeltsjekke. Her jeg bor er brøyting inkludert i husleien, var litt rar måte å gjøre det på.
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 27. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2009 joa.. må jo nesten bare la han trekke det i fra når jeg ikke har noe valg. han svarer meg jo ikke når jeg prøver å ta kontakt.. men men... er 2150kr jeg skal ha tilbake i leia.. å jeg vet jo med 100% sikkerhet at regninga ikke kommer på hverken 14 elr .. så synns han kunne betalt meg litt tilbake nå i allefall.. hehe.. bor i nord.. så vet jo aldri når det e slutt på brøytinga her:p ser lovende ut for øyeblikket..)
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 27. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2009 elr 7 tusen.. skulle det stå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå