Gå til innhold

snuffs en trist dag..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mista den lille spira i natt.. var på sykehust idag. så da takker jeg for meg for denne gangen håper å komme fort inn her igjen, tar en mnd prøve pause for vi prøver på å bli gravide igjen,,,,

 

 

sitter bare å griner uff er så lei meg.. lykketil videre til dere andre er inne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.... det var veldig trist å høre..

Men ikke gi opp,

det kommer til å gå bra for deg også til slutt. :)

Skrevet

triste nyheter.Ikke gi opp, neste gang går det bra. Trøstklem

Skrevet

Huff det var skikkelig trist. Dere får ta godt vare på hverandre i tida som kommer og når dere er klar igjen er det bare å prøve på ny graviditet.

Mistet selv i fjor, det var mye tøffere enn jeg hadde forventet.

 

Trøsteklem

Skrevet

Uff så leit. Sender over en klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...