♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Mista den lille spira i natt.. var på sykehust idag. så da takker jeg for meg for denne gangen håper å komme fort inn her igjen, tar en mnd prøve pause for vi prøver på å bli gravide igjen,,,, sitter bare å griner uff er så lei meg.. lykketil videre til dere andre er inne..
*pooh* Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Huff.... det var veldig trist å høre.. Men ikke gi opp, det kommer til å gå bra for deg også til slutt.
awenka84 Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 triste nyheter.Ikke gi opp, neste gang går det bra. Trøstklem
lille frø, mor til to Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Huff det var skikkelig trist. Dere får ta godt vare på hverandre i tida som kommer og når dere er klar igjen er det bare å prøve på ny graviditet. Mistet selv i fjor, det var mye tøffere enn jeg hadde forventet. Trøsteklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå