Gå til innhold

Er plutselig alene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

flyttet til Oslo for 2år siden, hadde da noen venner her og alt var topp.

Så fikk jeg kjæreste og så ett barn. Så flyttet en venninne vekk...så en til..og så den tredje...

Jeg satt igjen med en venninne, som fikk barn 5mnd etter meg, men nå er hun borte å.

Og nå føler jeg meg så venneløs og ensom! Kjenner ingen andre her.( bortsett fra samboeren)

Syns det er så vanskelig å begynne å skaffe nye venninner....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Det samme skjedde med meg. Ettersom årene gikk flyttet de fleste venninnene mine hjem igjen, og jeg ble ganske venninneløs. Nå som vi har fått barn bor mine likesinnede venninner med barn på hjemstedet, mens vi er ganske alene i Oslo. Vi har faktisk ingen vennepar med barn på samme alder som vi omgås. Det er litt trist.

Skrevet

Utrolig kjipt...

Har ikke mange venner jeg heller :-(

Skrevet

Hvorfor er det så utrolig viktig at barna til vennene er like gamle? I vår vennegjeng er barna veldig spredt i alder, de eldste nærmer seg tenårene. Og det er jo bare flott :) Har aldri følt noe på det. Men, det å ikke ha venninner der man bor det er litt trist og ensomt ja, det er jeg helt enig i. For min egen del setter jeg utrolig stor pris på å ha noen få gode venninner uansett om de har barn eller ikke. Mine beste venninner i dag har ikke barn. Men jeg bor også tretti mil unna mine venner. Hvor i landet bor du HI? Send meg gjerne en PM:)

Skrevet

hei... jeg har heller ikke noen ordentlig venner her jeg bor, det er kjedelig, å ensomt, har bare samboern og unga omtrent, samboern jobber utrolig mye, så er veldig mye alene, kjipt er det, men er jo ikke lett å skaffe seg nye venner i en alder av snart 28 år.. har bodd her i 3 år .

Skrevet

Det er ikke ikke viktig at de er like gamle. Var ikke slik ment, vi var mye sammen vi, nettopp fordi vi hadde barn.

Og jeg har jo venninner med barn, men de bor jo ikke her.

Jeg bor i Oslo....60mil hjemme fra.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...