Gå til innhold

oslo treff?


Maba85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men da tar vi et treff da?

Nå er det vell kanskje mye eksamner osv, for studenter hvertfall...kan jo ta det i midten av juni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da tar vi et treff:)

For min del er det eksamner til slutten av meg. Så midten av juni er perfekt!

skal vi ta på oss ansvaret og arrangere dette, Sig85?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig gjerne med på et Oslo-treff. Rundt 6.-15.juni passer veldig fint for meg. Gleder meg allerede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at så mange er med! Det er vel best med en hverdag på kveldstid? Er det noen som har noen preferanser om sted og dato? Mellom 6 juni og 15 juni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.juni eller tirsdag 9.juni på ettermiddag/kveld? Om det er fint vær kan vi jo samles i en park, feks Frognerparken..?, men bør vel ha et innealternativ også?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med! Frognerparken hørtes gøy ut, vi kan jo ta med oss litt mat og grille eller noe sånt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja:)

Dette er kjempebra. Helst tirsdagen da mandag krasjer med gravidyogaen.

 

Fint at dere organiserer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempehyggelig. jeg er også gjerne med, og tror 9.juni passer bra. Bør vel ha ett innealternativ også ja. En venninne som er i august klubben møtte resten av de på termiinklubben på Egons på Oslo S. Ikke verdens hyggeligste sted kanskje, men veldig sentralt, og god plass der. Bare ett forslag. Blir hyggelig uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 9.juni er foreløpig fint for meg:) Foreslår vi satser på godt vær og Frognerparken, så får vi avtale et innested om det viser seg å være regn&kaldt..? Liker meg ikke helt på Egon jeg..;) Men er jo god plass som du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi si tirsdag 9 juni da? :) kl 18? i Frognerparken, så kan vi følge med på værmeldingen og evt. bytte hvis det er dårlig vær?

Dette blir hyggelig...

Hvor mange blir vi ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alternativ kan vi jo ta Bambus som ligger på Majorstua.. Der får en bestille store bord om man ønsker..

 

Ellers ser jeg mange velger Santions i sentrum, rett ved aker brygge..

 

Dersom det blir 9.juni så kan også jeg være med.

Skal vi lage en link under BIM treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dato og tidspunkt passer fint for meg! Jeg er med!

Om det ikke er fint vær, så er Bambus og Santions gode alternativer synes jeg:) Lag gjerne en link:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... Jeg vil også gjerne være med på treff, men sitte på bakken i Frognerparken??? Jeg synes det er litt vanskelig å komme opp fra gulvet allerede....

Skal dere ha med campingstoler da, eller? Mannen min foreslo heisekran :-& Eller er det bare min mage som er i veien???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...