Gå til innhold

magen, den magen


Maba85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er andregangs fødende, så den magen syntes jeg kom den dagen jeg tok positiv test... :) Men var nok bare oppblåst da, men når det gikk over var mager der gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er også 14+2 i dag, og syns magen kom så ekstremt fort her i uka som var...... den strutter som bare det og jeg nyyyyter det... er 3 gangs gravid nå da, så det er kanskje ikke så rart at magen er kommet, sist jeg var gravid var i desember 07 (fullførte ikke sv.skapet pg sa) så er ikke så lenge siden livmoren var "på strekking"....

gleder meg til den blir enda større og det vises skikkelig at jeg har barn i magen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1.gangsgravid og 16+2 uker på vei. Har ikke fått noe mage, magen er faktisk mindre enn den har vært på lenge (dette fordi jeg har slitt med apetitten). Men har heller ikke fått noen bul pga av voksende livmor, men jeg kjenner at det hardner nede i magen, så forhåpentligvis er det noe der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eelis+spire

Jeg er førstegangs, og magen var på plass i uke 8 allerede. Da var jeg så oppblåst at jeg bare ga opp å skjule at jeg var gravid. Folk kom faktisk bort til meg og spurte om jeg var gravid ;-)

 

Nå er jeg 15+3, og er ikke oppblåst lenger, har bare en søt liten babykul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...