*pooh* Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Heisann, da var visst jeg også en del av denne verden deres.. Merkelig, har ikke helt gått opp for meg ennå.. Jeg, gravid..? Det var ikke et sjokk, for p-pillene var lagt bort og ønsket ble større og større, men uansett, når det lyser mot deg, er det utrolig stort og ganske uvirkelig! Jeg testet først lørdag kveld, 2 stk!hehe:p Og joda, streken var der, men uansett klarte vi ikke være helt sikker, men det ble mye babysnakk uansett utover neste dag. Følte ikke vi kunne være helt sikker før vi prøvde med CB en, er det kryss da, er det heelt sikkert, kommer det ikke noe, så er det ikke, så enkelt er det.! Hadde IKM forventet lørdag, og testet pos lørdag, så da var det gjort! Utrolig.... Nå er det mye tanker hele tiden, jeg tenker: "er det mulig, er Jeg gravid, vil fortelle det til alle!, håper alt går bra, tenke alt som skjer i kroppen min nå selvom jeg ikke merker så mye!" Litt murringer i rygg og mage, ellers ingen tegn. Skal innrømme jeg blir litt freaket ut av alt snakket om å ha mistet, ser ut til at det skjer altfor ofte, og kjenner selv ei som mistet, jeg tenker faktisk mye på det nå... Meen, skal heller prøve la være, og heller glede meg over at jeg er faktisk gravid!! Skal bli kjekt å snakke her inne med alle, jeg bare leser og lærer nye ting nå, og det er kjekt, dere er en flott gjeng her inne, mye gode tips! Jeg har termin 5.1.10, bor i Stavanger og er samboer med en godgutt Dette ble litt langt, hehe, mye som vil ut! Klem fra meg*
*pooh* Skrevet 27. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. april 2009 Ja jeg tenker mye nå skal jeg love deg, om jeg glemmer i et sekund at jeg er gravid så kommer jeg fort på det igjen, hehe Rar følelse! Nå er legetime bestilt om ca en måned når jeg er 8-9 uker på vei. Nå er det faktisk noen andre i verden som vet det, og det føltes plutselig virkelig! Har du vært hos legen, og hvordan foregår egentlig den aller første timen?
1.1.10 Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Godt å se at det er flere som har bekymringer. Er så livaredd for å miste! blir ikke mindre bekymret av alt det snakket som er innpå her.. har også endel vondt i magen, føles ut som kjempe mensensmerter. Pluss at det er skikkelig stikking på høyre side. Blir jo nervøs av mindre! Vi får bare krysse fingra for at vi kommer over denne sårbare perioden her nå. nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå