Gå til innhold

Er den planlagt? hva svarer man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes på en måte at ingen har noe med det, jeg spør aldri noen selv. Men liksom det første folk spør om er enten; er den planlagt? den der var vel ikke så veldig planlagt??

Er egentlig godt fornøyd med at vi slipper å planlegge så fælt! Synes ikke alt her i livet skal være planlagt. Selvom det er neo så stort og ansvarsfullt å få barn.

Nei, den er ikke planlagt..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Tror faktisk jeg svarte :"Nei, er du gal...?!" Hehe.

Skrevet

Nei må det være planlagt da? Vår første var planlagt og vår andre var kke planlagt. Har ikke holdt det hemmelig. Hadde det vært sånn at andre mann overhode ikke var ønsket så hadde vi jo passet litt bedre på å ikke bli grvid da. Men vi var relativt forsiktige, så hadde ikke tro på at vi kom til å bli gravide.

Men det var da stor stas så uansett :-)

Skrevet

synes det er helt greit at folk spør om sånt jeg. legger ikke skjul på at hun ikke var planlagt, da jeg bare var 20da hun kom til verden. det at barnet ikke er planlagt betyr OVERHODET ikke at hun ikke var ønsket og velkommen da hun først meldte sin adkomst i denne verden.

Skrevet

Neida, legger ikke skjul på det jeg heller. Men synes bare det er rart at folk spør. Hva er interessant med det?

Skrevet

Bryr meg ikke om at folk spurte jeg. Svarte 'nei, ikke planlagt, men veeeeldig velkommen likevel' :)

Skrevet

Med nr en fikk vi aldri det spørsmålet. Vi var begge 30+, langt forhold, trygge jobber osv. Folk tok det som en selvfølge at den var planlagt. Det var hun jo også...

Med nr to fikk vi heller aldri det spørsmålet. Folk forventet jo en oppfølger til nr en... Selv om det bare er snaut to år mellom ungene, hadde folk så vidt begynt å mase om hvorfor snuppa ikke fikk søsken.

MEN med nr tre. Å, hvor mange bedrevitere skulle ikke ha detaljert inn hvor uplanlagt den var... Jeg ble diskutert opp og ned i lunsjpausene, folk lurte på hva jeg tenkte med, om jeg hadde vurdert abort, om jeg angret på at jeg ikke hadde tatt abort osv.

Ja, han var så uplanlagt som det suser. Men det var det ikke en kjeft på jobb som fikk vite. Men familie og venner vet det selvsagt. På jobben bare jattet jeg med, og sa at han var veldig ønsket. Når folk fikk høre det, ble de nesten aggresive istedenfor medfølende. Jeg følte at så lenge folk trodde han var uplanlagt, fikk jeg i det minste sympati.

Søren som folk skal blande seg oppi ting de IKKE HAR NOE MED!!

Som min lege sa; Livet hadde blitt kjedelig med bare planlagte barn...

Skrevet

Er den planlagt????

Nei, det var bare flaks!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...