Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Finnes det noen som helst mulighet for å selge sin brukte brudekjole, bortsett fra å legge ut til salg på f.eks finn.no o.l.? Noen som vet om butikker som tar inn brukte kjoler?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Jeg fikk solgt min til en brudesalong som også leier ut kjoler. Fikk kontant betaling uten kvittering... Vet om flere som har fått solgt til utleiebutikker, men kommer vel litt ann på kjolen og hva butikken liker.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Kjolen er kjemefin, og absolutt av typen som "alle" bruker for tiden, så de skal nok få solgt den videre. Er bare så håpløst på finn, for det er så usannsynlig mange at den bare drukner i jungelen, av nokså like kjoler... Har du navn på den salongen du solgte den til, eller beliggenhet? Har prøvd å kontakte et par, men de tar ikke i mot brukte, men håpte at det fantes noen som gjorde det :-) Vil ikke ha så mye for den heller, men litt mer enn jeg får for å putte den i en fretex-boks hadde vært fint... Blir veldig glad for svar!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Jeg lurer også på dette! Noen som vet om en salong som tar inn brukte kjoler?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Hør med mindre butikker i mindre byer.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Har ei venninne som solgte sin kjole til en brudebutikk i Larvik. Vet ikke hva butikken heter, men Larvik er ikke den største byen akkurat :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå