Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt på 1 mnd, som helt siden fødselen har slitt med magevondt.

Han har hatt et stort behov for nærhet ( noe som selvfølgelig er helt naturlig ).

Problemet er at han ikke vil sove noen annen plass enn oppå meg...( mage mot mage, også må han sutte på lillefingeren min- nekter å ta smokk! )

Det går høvelig greit på dagtid, da kan han sove litt i vognbagen. Men på natta er det kun mage mot mage som gjelder... Dette resulterer i at jeg ikke får sovet mer enn en par timer i døgnet, og det begynner å slite på!!

Hvordan skal vi få han til å sove i sin egen seng? tar i mot alle gode råd med takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes slitsomt ut ja, trenger mer enn et par timers søvn for å fungere bra i hverdagen!

Her hjalp det veldig å lage senga hans mest mulig "intim". Vi hadde lammeskinn i bunn, og så pakket jeg godt rundt han sånn at han lå litt trangt. La også oppi en t-skjorte som jeg hadde brukt og som derfor luktet mamma, og i tillegg har han en liten kanin-koseklut som han liker å ha foran ansiktet. Nå sover lillegutt i egen seng dag som natt, har gjort det siden han var ca 1 mnd gammel. Både han og vi sover MYE bedre nå:)

Håper det går seg til, sånn at du får nattesøvnen tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...