Babyjente08 *:) Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Noen som vet hva jeg bør tame? Skal til Mallorca om 2 uker, og har ei tuppe på 6mnd. Har aldri vært i sydenland før, så aner ikke hva man trenger, isåfall ikke til babyer. Vogna? Bilsete? (tar transferbuss) Hvilke klær, hvilke utstyr?
Vrimle Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Her er lista jeg har fra før på PC'en over hva jeg skulle huske å ta med: Bleier/badebleier Matglass/kopp Tynne gensere med lange ermer til kveldene singletter (bedre enn t-skjorte) Bikinier plaster tabletter (allergi, mageproblemer) Truser, sokker, bh'er Solkrem i forskjellige grader Anti bak. våtservietter pålegg brød, knekkebrød tom vannflaske sandaler (slipperser for bading) lader (fotoapparat, mobil) fotoapparat mobil kortholder penn/skriveblokk toalettsaker (tannkost, tannkrem, shampoo,tamp, fuktighetskrem) Solbriller after sun kjeks, potetgull til flyet papir ipod/lader litt kontanter shortser (ikke knebukser) kjoler/skjørt 1 ekstra langbukse uten om den du drar i vaskemiddel nudler
Vrimle Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Evt. kanskje noen små leker til å ha på flyet:)
Vrimle Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Og husk tyggis til deg selv, og smokk til barnet i det flyet går opp og ned, for ikke å få vondt i ørene. Hvis barnet ikke tar smokk, så få h*n til å spise noe så munnen er i aktivitet;)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Vogn bør du hvertfall ta med. Når vi tok buss fra flyplassen til hotellet,hadde de bilsete på bussen. Annet vi var glad vi hadde med til ungene: Badebleier Leker Solkrem Solhatt Solbriller Pinsett Paracet Febermåler Saltvannsoppløsning Helseteppe Sommerklær Tynne gensere med lang arm Neglsaks Grøt (all grøten i spania skulle lages med mme nesten)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå