Brillefint - Jadda! Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Min lille på 3,5 mnd tar tran noen dager helt fint, andre dager spyttes alt ut. Jeg er litt korka (ammetåke) så jeg har ikke klart å følge med på/tenkt over hvorfor. Når gir dere tran? Morgen/kveld/før/etter måltid?
<3 Har verdens vakreste gutt<3 Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 vi gir ikke vår lille tran vi da. får sanasol han i stedet. men vi gir som regel det på kvelden og han svelger unna og smatter veldig når han får det:) og han er fem uker bare så.
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Her tar vi tran alle tre om kvelden, før kveldsstellet til småen.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Har alltid gitt det på kvelden før badet:) så om det skulle bli noe gris så får man bort tran lukta=) hehe... mini er 1.5 år nå og får det fortsatt=)
Marius og Jonas! Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Jeg gir både tran og Biovit sammen med frokosten. Heldigvis er han glad i begge delene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå