Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Er det en sammenheng mellom strekkmerker og lite rynker? Synes de av venninnene mine som får strekkmerker har lite markerte rynker og de som ikke får sm har mer markerte rynker. Dette har sikkert med hudtype og gjøre. Selv fikk jeg ingen strekkmerker men har en del rynker allerede. Hva med dere? A) Jeg har strekkmerker men lite markerte rynker. Jeg har strekkmerker og markerte rynker. C) Jeg har ikke strekkmerker men markerte rynker. D) Jeg har ikke strekkmerker og lite markerte rynker.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Her må svaret bli A Jeg er førti og mer eller mindre rynkefri, til tross for at jeg er helt elendig til å huske fuktighetskremer og sånt... Ble gravid første gang som 18-åring og fikk en del strekkmerker.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 D Er 40. Har knapt synlige rynker og har heller ikke strekkmerker.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #11 Skrevet 27. april 2009 Svarer for meg og min mor og mormor:) A passer best for oss:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #12 Skrevet 27. april 2009 C passer meg og mamma A passer svigersøster og svigermor
Gjest Skrevet 27. april 2009 #15 Skrevet 27. april 2009 må vel bli en A jeg da, selv om det nesten er litt fristende å si D^^ Jeg har jo hele to strekkmerker, og jeg er nok ikke gammel nok til å få allverdens med rynker ennå Men skulle jeg ta etter min mor så får jeg kanskje ikke så mye rynker heller, men det vil jo tiden vise^^
Makka Pakka Skrevet 27. april 2009 #16 Skrevet 27. april 2009 Hm.. jeg er usikker på om jeg er C eller D. Har ingen strekkmerker men har noen fine linjer, ikke akkurat rynker enda, rundt øynene. Jeg er 35 og skulle nok ønske disse linjene ikke var riktig så markerte enda.. Sykdom, to tette svangerskap og familietragedier har satt sine spor . Er kanskje en C.. Tiden får vise
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #21 Skrevet 27. april 2009 hmmm. egentlig A med første svangerskap, men D med andre svangerskap;) Har lite markerte rynker, ser yngre ut enn jeg er. Nærmer meg 40(neste år). Fikk litt strekkmerker med nr 1, men ingen med nr 2. Vet ikke om jeg ødelegger teorien din her;) Mamma har lite rynker alder tatt i betraktning, og hun har ikke et eneste strekkmerke og 3 barn;) Strekkmerker har med hormoner å gjøre, og lite annet;)
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 27. april 2009 #22 Skrevet 27. april 2009 Interessant, hehe... Jeg er C. Men så er jeg jo også 35 år da, så noen rynker må jeg vel tåle. Min mor er også definitivt en C...
hit og dit Skrevet 27. april 2009 #23 Skrevet 27. april 2009 Eg, mamma, mormor er alle D. Eg fødte mallo 4 veker for tidlig, så det kan jo hende at eg hadde fått merker siste mnd. Mormor har fått fem, og har ingen strekkmerker. Mamma røyker så ho har litt meir gusten hud enn meg og mormor, men overraskende lite rynker.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #25 Skrevet 27. april 2009 Jeg er vel kanskje C. Ingen strekkmerker. Ikke direkte rynker, men ganske tydelige linjer i panne og rundt øynene. Er 34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå