Gå til innhold

Såå ubehagelig med høy puls!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har det??

Noen ganger kjennes det ut som den tar helt av..Utrolig ubehagelig..

phuhi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha-- gled deg! jeg er i uke 39 nå,og pusten er utrolig mye tyngre de siste ukene enn den noengang har vært..! Om jeg blir sliten,så dunker hjertet mitt så fælt at jeg er sikker på at veggene vibrerer innimellom:p

Skrevet

Ja, jeg har vært plaget med dette i alle svangerskapene. Blir verre utover synes jeg, nå er jeg i uke 26 og bare litt plaget innimellom, men jo nærmere jeg kom termin med de andre jo oftere var den høy. På sist kontroll for 2 uker siden lå hvilepulsen på 100, men jeg har i perioder hatt hvilepuls på 120-130 over lenger tid, det er veldig plagsomt, blir så svimmel og uvel av det.

Skrevet

Altså, men hvilepuls så tenekr jeg på pulsen slik den er når jeg sitter i ro og ikke har gjort på noe spesielt, da kan den gå så høyt opp og bli liggende høyt i flere timer selv om jeg bare sitter/ligger i ro.

Skrevet

Ja, helt jævlig rett og slett. Har en hvilepuls på 135 (!) og får melkesyre av å gå ut med søpla eller ta trappen fra 1 til 2 etg. Må ta pustepause halvveis i trappen ettersom jeg har pustebesvær også. Har lett svangerskapsforgiftning. Håper det gir seg innen fødselen står for døren :-) Pust og pes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...