Gå til innhold

Har ikke lyst på sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen noen gode råd?

Samboeren min stakkar, er helt vill etter sex men etter jeg ble gravid har jeg mistet lysten helt, Han maser om det hele tiden og vil ikke forstå meg virker det som... Jeg vil ikke ha sex bare fordi han maser, jeg vil jo ha lyst jeg også.. Og når vi først har sex så blir det så dårlig fordi da er det så lenge siden sist så.. jamh....

Jeg vil ha lyst på sex!!!

Flere som har det sånn, og noen som har noen tips?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Sånn har jeg det også, og en samboer som vil ha sex 'hele tiden'. Det ville jeg før også så da var det jo bare fryd og gammen, men ikke nå lenger. Venter nr 2 i august og merker forskjell fra svangerskap nr 1, da var det ikke noe problem med lystene. Det er så kjedelig, for jeg vil gjerne ha lyst på sex, nå er det liksom et ork hver gang og jeg vil jo ikke ha det sånn, prøver å ikke tenke så mye på det for masse tanker som svirrer rundt i hodet gjør jo bare vondt verre.

I går lyktes det min kjære å gjøre meg opphisset, men sånn litt inni så fikk jeg kynnere å følte at babyen ble så tung og det ble bare ubehagelig. Prøvde da å bytte stilling til en som var mer komfortabel, men da hadde jeg allerede mistet lysten igjen, jeg ble så irritert å lei meg.

Selv om jeg selvfølgelig ikke vil at du skal ha det sånn som meg, så hjelper det å høre at man ikke er alene om det.

Men.. mennene må også forstå at om de maser så gjør det bare vondt verre og da får iallefall ikke jeg lyst på sex. Har mest lyst til å bare kose, men det ender alltid med at han blir veldig kåt selvfølgelig, det er skikkelig kjipt å miste lysten, håper det blir bedre senere!!

• 1 måned senere...
Skrevet

Du er ikke alene om å ha det sånn.. Dvs jeg har ikke så lyst på sex så ofte jeg heller.. Før det punktet kommer da han stikker pikken sin inn i meg under selve akten må jeg hele tiden fokusere tankene mine på at det ikke kommer til å gjøre vondt.. Syns ofte det gjør noe vondt når vi har sex, også er det ofte kjedelig når han bare tar den inn og ut inn og ut, han får orgasme, og jeg får ikke orgasme. Jeg liker kosing mye bedre enn det at han skal putte den inn og ut.. Kosing liker jeg at vi gjør lenge hver dag, så det er ikke det at jeg er tiltrukket av ham for det er jeg.

Har dere prøvd å la være å ha sex i en bestemt periode (f.eks. en måned)? Har hørt flere som har nevnt at det kan hjelpe for lysten sin del, at man i løpet av den perioden bare blir så kåte at man måå ha sex..

Skrevet

nei desverre,

men fikk like lyst til å takke for at noen skriver også om den situasjon,

føler meg meget alene om det innpå dette forummet,

trøster meg med at det sikkert snart går over.

Får keisersnitt basert på tidligere,

og da er det 6 ukers avholdenhet,

det har tidligere resultet i at jeg har blitt superlysten,

såja det er kanskje noe å vurdere å lage en intern "avtale" alt nå,

men så er det jo lettere å bryte enn påbud fra legen,og føles kanskje ikke så stimulerende som en "offisiel" regel....

Skrevet

Her er det stikk motsatt...jeg er kjempelei meg for typen har mistet sexlysten mens jeg har like mye behov som før... han er skremt av tanken på barnet som ligger i magen og får det ikke helt til....5 uker siden det har blitt noe kos og jeg er fryktelig såra og skuffet. Men jeg kan jo ikke kjefte på han heller,,,får bare be til høyere makter om at lysten kommer tilbake etter fødsel... han har vært superbeskyttende overfor barnet hele svangerskapet og jeg tror jeg kan telle antall ganger med sex på en hånd.. det føles litt nedverdigene og ikke bra for selvbildet... så jeg er ikke helt i samme situasjon som dere.. håper det ordner seg til det beste for oss alle uansett.. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...