Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 var plutselig stengt en dag jeg skulle dit. Synd! Noen son vet om de skal åpne igjen? Hvorfor måtte de stenge? Konk? Syns det burde være en sånn mor å barn cafe på hvert hjørne...hehe!
mamarama og lille banan Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 sto det ikke noe på døra da? de er vel bare to som driver det tror jeg, og det kan jo være at det ikke var noen som kunne stille på jobb en dag. det står i hvert fall ikke noe på nettsida deres. jeg har ikke kommet meg dit ennå heller jeg, hehe håper de ikke er konk.
mamarama og lille banan Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 huff da :s andre steder som er greie å gå da? kafeen oppe på Byhaven er ok i hvert fall. amme og stellerom borti gangen, sofabenker der du kan legge babyen ved siden av deg. men ikke plass til mange vogner.
MintCondition Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Syns det med café og vogn er vanskelig jeg altså, Jordbærpikene på Torget er ok, samt den oppe på byhaven ja, ellers er del vel noen steder på Solsiden som er ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå