Gå til innhold

Finnes det noe bedre enn


Anbefalte innlegg

Skrevet

solskinn og vår? Sola skinner,fuglene kvitrer og snøen smelter. Ungene kan gå i joggesko igjen, huskestativene blir brukt og syklene tas frem. Grillsesongen er igang og alle er litt våryre..Livet er faktisk ganske så godt,eller hva dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig :) Vår er herlig! Spesielt her i Oslo, hvor det ofte er klamt og ekkelt på sommeren. Nå er det bare deilig :)

Skrevet

Mhm., vår er herlig! Akkurat passe varmt, kan dra frem vår og sommertøyet som har ligget i en evighet på kottet og ventet på å bli tatt i bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...