Feit og freidig <3 Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 solskinn og vår? Sola skinner,fuglene kvitrer og snøen smelter. Ungene kan gå i joggesko igjen, huskestativene blir brukt og syklene tas frem. Grillsesongen er igang og alle er litt våryre..Livet er faktisk ganske så godt,eller hva dere?
Let's hear it for the boys! Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Enig Vår er herlig! Spesielt her i Oslo, hvor det ofte er klamt og ekkelt på sommeren. Nå er det bare deilig
Gjest Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Mhm., vår er herlig! Akkurat passe varmt, kan dra frem vår og sommertøyet som har ligget i en evighet på kottet og ventet på å bli tatt i bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå