Let's hear it for the boys! Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Noen som vet hvorfor de flyr over Oslo nå? De gjorde det for noen dager siden og.
Totette&lillebadehette Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Ser du ikke har fått svar, men JEG OG! De fløy helt sinnsykt lavt over her hvor vi bor Skulle ønske de kunne varsle slike flygninger Håper barna i barnehagen ikke ble livredde stakkars!!!
Mamma Mirabell Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 de er nok bare ute og flyr.. trenger trening de pilotene også De aller fleste barn syns det er spennende :)
Let's hear it for the boys! Skrevet 27. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2009 Bikkja går nesten ut av sitt gode skinn hver gang de kommer Vet de trenger trening, men kan de ikke holde seg på landet?? hehe.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Jeg også..Mest irritert egentlig, for snuppa sov ute på balkongen nå og ble VEKKA av de dustete bråkemaskinene!!! AAARGHH...
Totette&lillebadehette Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Tror huset vårt lå midt i treningsløypa, for jeg trodde omtrent de skulle styrte rett i taket her, så jeg skvatt voldsom jeg altså, litt ekkelt når de flyr så lavt synes jeg. Forstår selvfølgellig at de må trene
Pittamitta Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 He,he vi har hunder på landet også :-).er nok trening,viss ikke hadde det nok vært opslag i media GANSKE SÅ FORT!!!
Mamma Mirabell Skrevet 27. april 2009 #8 Skrevet 27. april 2009 hehe ja for på landet bor det liksom ikke folk eller???
Let's hear it for the boys! Skrevet 27. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. april 2009 Hehe. Var ikke sånn ment Jeg tenkte mer på de områdene rundt Gardermoen (hvor de sikkert har base) som består mest av jorder ol.
litakine og Theodor Skrevet 27. april 2009 #10 Skrevet 27. april 2009 jeg bor på landet, og her flyr dem heeele tiden fordi det er flyplass rett nedenfor her jeg bor, så dem "lander" over hodet mitt støtt og stadig. De siste dagene har noen militærfly trent på landinger her, så det bråker nok. Har vanlige fly, militærfly, jagere og 330-skvadronen, så man blir vant men vi er mennesker vi og synes det bråker og det bråker til feile tidspunkt osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå