Gå til innhold

Jeg får helt angst av disse jagerflyene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvorfor de flyr over Oslo nå? De gjorde det for noen dager siden og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du ikke har fått svar, men JEG OG! De fløy helt sinnsykt lavt over her hvor vi bor :( Skulle ønske de kunne varsle slike flygninger :( Håper barna i barnehagen ikke ble livredde stakkars!!!

Skrevet

de er nok bare ute og flyr.. trenger trening de pilotene også :) De aller fleste barn syns det er spennende :) :)

Skrevet

Bikkja går nesten ut av sitt gode skinn hver gang de kommer :( Vet de trenger trening, men kan de ikke holde seg på landet?? hehe.

Skrevet

Jeg også..Mest irritert egentlig, for snuppa sov ute på balkongen nå og ble VEKKA av de dustete bråkemaskinene!!! AAARGHH...

Skrevet

Tror huset vårt lå midt i treningsløypa, for jeg trodde omtrent de skulle styrte rett i taket her, så jeg skvatt voldsom jeg altså, litt ekkelt når de flyr så lavt synes jeg. Forstår selvfølgellig at de må trene :)

Skrevet

He,he vi har hunder på landet også :-).er nok trening,viss ikke hadde det nok vært opslag i media GANSKE SÅ FORT!!!

Skrevet

hehe ja for på landet bor det liksom ikke folk eller???

Skrevet

Hehe. Var ikke sånn ment :) Jeg tenkte mer på de områdene rundt Gardermoen (hvor de sikkert har base) som består mest av jorder ol.

Skrevet

jeg bor på landet, og her flyr dem heeele tiden fordi det er flyplass rett nedenfor her jeg bor, så dem "lander" over hodet mitt støtt og stadig. De siste dagene har noen militærfly trent på landinger her, så det bråker nok. Har vanlige fly, militærfly, jagere og 330-skvadronen, så man blir vant :P men vi er mennesker vi og synes det bråker og det bråker til feile tidspunkt osv :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...