Gå til innhold

Da har jeg født verdens vakreste jente!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

20 april var snuppelura vår ute!:) Den berømte slimproppen gikk kl.12.39. Første ri kl.16.45, hadde smårier og småtak frem til kl.19. Men så fra kl.19-20 så hagla riene på, var ikke lengere i tvil om at nå var det baby snart. Kl.21.30 dro vi på sykehuset, hadde da 5 cm. Og kl.23.02 lå verdens vakreste skapning i armene mine!!:)

Vi kom hjem på torsdag. Storebror er bare så stolt og hjelpsom, og det har vært en drøm så langt. Vi er alle sammen bare så forelsket i det nye familiemedlemmet vårt!:)

Gled dere, jenter!!:) Håper at dere som venter, får snart. Mi tulle kom 6 dager over termin, så føler med dere som går å venter.

Stor klem fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med prinsessen!! Jeg skal også ha nr. 2 som er en liten jente til en ventende storebror. Jeg har 2 uker igjen, og har ikke lyst å vente lenger...høres ut som du hadde en kjapp men fin fødsel - håper på det samme :-)

klem

Skrevet

Som jm min sa etterpå, det er noe annet å skal kjøre en vei som allerede er blitt kjørt. Med førstemann brukte jeg mye lengere tid på den siste delen. Denne gangen kunne jeg ha presset henne ut på en ri, hadde så sterke rier og pressetrang at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Men fikk selvfølgelig ikke lov til å presse så mye.. Måtte puste henne ut. Men det var kun 3-4 press, og ute var hun!:) Måtte sy et sting å to "pyntesting" som hun så fint kalte det. Det hele var bare en helt vanvittig fin opplevelse. Gled deg!:) Og det kommer sikkert til å gå mye lettere denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...