Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 For en fantastisk deilig dag vi fikk lørdag! Knallvær, rene sydenstemning og varmt nok til at vi satt i bikini på verandaen til Babyonboard og steiket i sola.-) Masse latter (ingen tvil om at denne gjengen har samme sans for humor og det gjør utslag sånn ca annethvert sekund;-), mange fine samtaler, deilig mat og god vin, kroppene fikk trim og behandlinger. Det var virkelig en ren vitamininnsprøyting:-) Da jeg kom hjem måtte jeg bare sove en times tid før jeg var klar for resten av søndagen. Var nok Aqua scapen som slo til:-) Etter få timer hjemme dro sambo på fotballmatch (apropos fotball lizzom;-) og bror ringte og inviterte på Peppes. Så da dro vi dit og liten rosa var supertrøtt og måtte hjem i sengen etterhvert. Og jammen kom snille naboen med egenfanget krabbe til meg:-) En helg som ga energi og som viser at jeg har fått gode venner pr nett, noe jeg aldri hadde trodd for 4 år siden! Takk alle sammen, dere er noen flotte jenter!!! Og dere andre, neste gang blir dere kanskje med? Det er kjempekoselig:-)
♥Snulder Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Selv takk! Koselig og morsomt! Som alltid;=D Nå fikk ikke kroppen min hverken trim eller behandling.... men den fikk rikelig påfyll med deilig mat og drikke!!! Og ikke minst slappet av i solen med en god bok!
Reveenka Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Det var e kjempedeilig helg! Takk til alle som gjorde det mulig c",) å er bokstave mi borte igje, så da blir det korte ilegg fra meg...
Babyonboard ;-) Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Ja, takk kjære dere! Det var kjempekoselig ;-) Og gøy!! Men kan noen bare stoppe meg neste gang jeg kommer med gode idéer om å dra ut for å sjekke hvordan "the locals" har det??!!! hahahaha... Endte jo bare med at jeg var stuptrett på søndag ;-)))) Vi diskuterte også neste "tur", og kom frem til at vi MÅ ikke på spa... Er det noen som har noen idéer så kom med de ;-) Lag gjerne en ny tråd...Eller den lager jeg nå jeg, så holder vi liv i den til vi drar neste gang... (Blir mye dytting) hehehe Vi var ihvertfall enige om at dette skal vi gjøre en gang i året! Og så bør det ikke være en hel weekend, vi vil ha flest mulig med oss. Altså ikke så langt unna at man ikke kommer seg dit på noen timer :-)
Karomamma Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Takk sjøl. alle sammen!! Det er alltid så koselig å treffe dere, at ord blir fattige (he he, kanskje ikke akkurat mangel på ord i helga, men....)! Hverdagslivet kom rett i fleisen på meg som vanlig Karopappa har fått hekseskudd og ligger rett ut på gulvet og kan ikke røre seg. Stakkars, det er ikke godt og veldig kjedelig... Håper bare han blir god nok til å kjøre til Sørlandet, men det ser i grunnen ikke sånn ut. Karosnuppa og jeg hadde jo tenkt å ta en jentetur med toget på torsdag, men det kan hende jeg må kjøre. Har allerede begynt forberedende samtaler med snuppa på at det muligens blir bil i stedet for tog. Æsj og usj Jeg føler meg uthvilt og energisk etter den fine helgen, til tross for den lille vingleturen på lørdagsnatta. Bra det ikke ble så kjempesent denne gangen Så tusen takk til dere, som gir en stakkar påfyll av alle gode ting!!! Og deilig å være klar til konfirmasjon for den eldste niesen min. Gamle bilder er scannet, kransekaka er på plass i fryseren og bunader er pakket. Here we come PS: Har en liten kul i panna etter møtet med glassdøra, men ellers ingen varige mén... He he, America's Funniest Home Videos...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2009 Godt det ikke ble flere varige mèn Karo! Jeg svømte så jeg så det ikke, men jammen hørte jeg det godt! Kjipt å komme hjem til hekseskudd og vannkopper som et par av dere gjorde. Typisk at sånt skjer når man er på en sårt etterlengtet jentetur. Allergien min er opp og ned. Merket godt at det var deilig å være nært sjøen. Fikk akupunktur i går og det hjalp, men i dag tror jeg pollenstøvet har trengt seg inn alle mulige tenkelige steder for jeg er slapp, trøtt og tett. Godt en har medusiner som Pippi kaller det:) Krysser fingrene for at det kan bli togtur på liten og stor i Karoheimen:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. april 2009 #7 Skrevet 30. april 2009 Takk selv. Mmmmmmmm var så deilig atte... Jeg digger å le og skravle med dere, så vet dere det:-) Også så god mat da...... mmmmmmmm og så er det så deilig på spa, for man føler at alle bare vil en vel. Alle er liksom så snille:-) Og jeg har fått penger tilbake på konto;-) He he de holdt igjen litt mye kan man si...
Gummelillan Skrevet 30. april 2009 #8 Skrevet 30. april 2009 Tenker dere hadde en fantastisk helg. Og godt at man med sånt står bedre rustet til å takle da både det ene og andre når man så er vel hjemme igjen. Tenkte på dere mange, mange ganger i løpet av helgen. Neste gang!
Ronja65 Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 Så deilig det høres ut... Jeg var på jobb og tenkte på heldige dere og angret dypt at jeg hadde byttet vakt for lenge siden, med en som skulle gå skarverennet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå