Gå til innhold

Lot lillegutt skrike for å plage naboen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bygget ny enebolig rett bak oss og ei dame som bodde på landet tidligere har flyttet inn. Hun har veranda 15 meter fra vårt soveromsvindu. Hun er røyker og røyker ute. Og hun er av den typen som snakker HØYT. Spesielt i mobiltlf og det gjør hun hele tiden. Vi legger oss gjerne rundt 2230 og hun kan holde på på verandaen frem til midtnatt. Har snakket til henne en gang, da var klokka over midtnatt og jeg var lei av å høre alle detaljer i samtalen hennes. Noen venner som bor 100 meter lenger bort hørte også samtalen, så hun snakker HØYT.

I morgens våknet lillegutt like før kl 06. Jeg syntes det var for tidlig å gi han pupp (våkner vanligvis 07-0730) så jeg tok han ikke opp. Og da han begynte å illskrike, tenkte jeg at han skulle få holde på litt. Vinduet stod på vidt gap og det så jeg at hennes også gjorde. Lot han holde på noen minutter, så nå skjønner hun kanskje at naboene hører hverandre godt.

Vi har bare hatt skog bak oss i 10 år, og nå plutselig et hus med ei blond, røykende og høytsnakkende dame!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som hun kan ta hensyn til andre.

Hvorfor kan ikke røykere gjøre det inne hos seg selv når de syns det er så godt?

Hater at naboene sitter ute og røyker og forpester inne hos oss.

Skrevet

Det virker lite hensynsfullt både mot babyen og mot naboen. To feil gjør ikke en rett.

Skrevet

Kjenner ikke røyklukta, så det plager meg ikke. Huset ligger et nivå over vårt og hun sitter i tillegg i andre etasje på verandaen. Men de andre naboene her hører vi ikke når de sitter og prater på veranden, bare denne nye som skiller seg litt ut. Tydeligvis ei dame som har litt problemer med forhold og menn, men det er jeg ikke interessert i å høre om. Er vel en grunn til at hun har 4 barn fra 12 - 24 år med tre forskjellige menn.....

Skrevet

hvorfor kan dere ikke ha høy lytt sex i stedet? stakkar babyen...

Skrevet

Om en 9 mn gammel baby skriker litt, så dør han ikke av det. Og sex det har vi nesten bare når rundt eggløsning når vi skal bli gravid. Skjønner ærlig talt ikke hvordan noen kan skryte så hemningsløst av sex. Hadde det ikke vært for mannens behov så kunne jeg fint levd i sølibat.

Skrevet

Stakkars babyen?? Den tar vel ikke skade av å skrive noen minutter, vel..?!?? Ærlig talt.

Iler dere til med en gang ungen skriker selv, da?

Nei, naboen hadde godt av å bli vekt til litt barneskrik :-)

Skrevet

Nå skulle det ikke stå at barnet skriver.., for det er vel litt tidlig..

Men skrike er nok mer riktig :-)

Hilsen anonym 11.08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...