Gå til innhold

*chiquita*;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

god morgen;-)

nå er det min tur til å kose meg med fokost foran pc'en;-)

tuva og sambo har akkurat dratt, og det er stille og rolig hjemme!

kjenner på hele kroppen og psyken at det hjelper å være hjemme, og har overhodet ingen dårlig samvittighet lenger;-)

tuva skal til tannlegen kl 11, men jeg tror jeg leverer henne tilbake i bhg etterpå(tar bare et kvarter...), siden sambo ikke kommer hjem før 22 ikveld...

begynner å bli spent på hva de sier på sykehuset neste uke ang ks og tidspunkt...og ikke minst UL;-)

hvilken dato har du bestillt ul?

ha en super dag, enten du er hjemme eller på jobb;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har vært på jobb, men nå har jeg sendt mannen og bednik på barneidrett. Fast hver mandag, så det er så deilig å få den lille timen alene:)

Så spennende ja,tror du de setter en dato til KS? Og så koselig med enda en Ul.

Jeg bestillte den 12.mai, så nå har jeg 2 uker å glede meg på:)

Gleder meg til å være hjemme fra jobb i morra, har heller ikke dårlig samvittighet når jeg er hjemme. Og det er så godt. Var virkelig tungt i dag på jobb... Men tror jeg må bli flinkere til å be om små pauser innimellom:)

Ha en fin mandagskveld:)

Skrevet

hei;-)

nå har jeg ryddet i kjelleren og sortert skrot som skal kastest på dynga ikveld..slitsomt, men godt å få det gjort;-)

jeg gikk på vekta idag, og jeg har gått opp nesten 6 kg!!!!!hjelp...men jeg har fått litt vann i kroppen, kjenner det i fingrene, men allikevel..det er 4 kg på en mnd;-(((

må skjerpe cola og smågodt inntaket...

men sist fikk jeg bare mas om at jeg gikk opp for lite, så det er vel en liten trøst;-)

nyter du fridagen din hjemme da? jeg syns hvertfall det er godt å glede seg til å hente tuva istedenfor å være helt utslitt...

imorgen skal jeg til tannlegen(er ikke akkurat noe jeg gjør gladelig..) men etter det skal jeg ta massasje..og avrunde kvelden med "syklubb" med venninner med ikke slankende snacks;-0

Skrevet

Hei:)

Jeg har virkelig kost meg idag. Vært på shopping og funnet masse fint mammatøy. Tror jeg må legge en del ut for salg etterpå, for dette svangerskapet har jeg virkelig unnet meg mye fint tøy:) Så har vi sittet leeenge på cafe og det er så deilig å gjør uten unger rundt bena:)

Godt å få ryddet unna litt ting. Jeg tenkte jeg mått ta noen tak innimellom og få pakket til vi flytter. Sikkert mye vi kan kaste også. Men er slitsomt ja...

Når jeg var i uke 22 med bendik hadde jeg lagt på meg 10,5 kg. Så 6kg er ikke mye. Nå er jeg 20+3 og har bare lagt på meg 3kg. Men har på følelsen at det kommer fort mere. Er mye mer stillesittende om dagen, og kanskje litt mer godtesyk enn jeg har vært.

Det er så koselig me "syklubb", jeg skal ikveld. Vi kaller det ugleklubben:-) Alltid koselig å treffe venninner. Blir ikke ofte vi treffes ellers. Men ho ene skal ha en gutt 1 uke etter meg, så vi kommer nok til å treffes mere framover.

Så deilig med massasje time, ikke fult så misunnelig på den tannlegetimen:-) Er ikke så glad i tannleger jeg. Men lykke til i morra!! :)

Har jeg forresten fortalt deg om navnet jeg har falt veldig for?? HERMINE! Syns det er så fantastisk nydelig,men må overtale mannen. Godt jeg har god tid på meg.

Ha en fin kveld!

Skrevet

Heisann. Kikket om du hadde svart,men siden ikke dytter jeg bare litt på denne.

Er formen bra? Tenker du syns det er godt å være hjemme om dagen:) Var det en uke til før du begynner i halvt??

Skrevet

hei;-)

har lagd en ny tråd, som du ikke så..he he..

jeg har ferie neste uke, og begynner egentlig 50 % da...men da blir det jo en ekstra uke med 100%(får igjen resten)

utrolig godt å være hjemme, og jeg merker at tuva er i bedre humør også;-)

de sa det i bhg også..hun var så sår og sint den siste uka før jeg ble sykemeldt, men nå er hun som vanlig igjen;-)

idag har det jo nesten vært sommer ute...så nå har jeg smurt leggene med selvbruningskrem, i tilfelle buksa brettes opp i morgen;-))

Skrevet

Hermine er forresten et veldig fint navn.vi har en jente i bhg som heter det, og hun er kjempeherlig;-)

og det passer jo med Bendik;-)

Skrevet

Hei:)

Så ikke den tråden jeg:-) Hehe..

Idag har vi kost oss masse ut i sola, så nå har bendik sovnet og sover inne på sofaen. Godt å komme vekk fra sola litt for de små. Jeg har kjøpt meg en mamma-knebukse, og idag har det vært såpass varmt at jeg kan gå med den og sandaler. Deilig! Det er jo den fineste tida framover å gå gravid på.

Ha en kjempefin helg i go`været!!

Skrevet

heisann;-)

vi har også vært ute i bare knebukse og t-skjorte hele dagen;-)vært i en helt ny barnehage, hvor det var masse fine lekestativer og husker, så Tuva storkoste seg;-)

søsteren min har termin om 6 dager, så jeg venter hele tiden tlf om at jeg må hente niesen min..spennende;-))

ha en fortsatt god helg;-)

Skrevet

Å så spennede. Det kan jo skje når som helst nå da. Vet du om ho får gutt eller jente?

Jeg var forresten inne å kikket her en dag: http://t-shirts.cafepress.com/maternity-t-shirts

Utrolig mange stilige t-shorter. Tenkte å bestille derfra. Skal bare få dobbeltskjekket at det er ei jente i magen:)

Idag skal jeg og bendik på en liten bytur. Det er så lenge siden vi har gått i byen, spist is på brygga og sittet på cafe med bestemor som også kommer. Det er så koselig.

Ha en fin lørdag!

Skrevet

hei;-)

det blir jente nr. 2 på søsteren min, så jeg kan gi videre alt tøy etter tuva til henne;-)

jeg syns også det var mange tøffe t-skjorter der, men lurer på hvordan de sitter..om de er litt stretch eller vanlige t-skjorter..syns det er finest om de sitter litt stramt;-)(når jeg er gravid hvertfall)

tuva og jeg har også tuslet i sentrum idag, og en tur på stranda og plukket skjell og "fine" steiner;-) blåser endel idag, men fint vær å være ute i likevel!spist verdens beste kylling foccacia til lunsj..nam nam;-)

imorgen har heldigvis sambo også fri, så vi kan gjøre noe alle 3;-)

Skrevet

Så heldig søsteren din er som får arve tøy. Jeg har et halvsøsken par, en gutt og ei jente på 4 og 3år som vi får litt etter, og de har spart på alt av rosa reima dresser, jakker og luer etter jenta i tilfelle vi skulle få ei jente en gang, så nå får jeg det også. Kjempegreit.

Lurer også på om de t-shortene er intilsittende, men tror jeg tar sjangsen. Var så stilige:) Kan evt bruke den på yogaen.

Kylling foccacia hørtes veldig godt ut. har du en god oppskrift???? :)

vi har vært ute til nå idag, så istad fant jeg bendik sovende på gulvet på rommet sitt:) Har sluttet å sove på dagen i bhg, så tror han har noen timer med søvn å ta igjen denne uka:)

Dere har vel også kost dere idag tenker jeg..:)

Skrevet

blir noen rosa reima-dresser på søsteren min også, ja;-) men de siste dressene har jeg kjøpt i rødt/brunt i tilfelle jeg fikk en gutt engang...kjøpte en turkis reima soft-shell jakke til tuva nå, som også kan brukes av gutt;-))

spiste foccaciaen på drøbaks koseligste kafe...så ingen oppskrift dessverre;-(

husker hvordan det var når tuva sluttet å sove på dagtid, ja...vanskelig å holde henne våken utover ettermiddagene;-)men det går seg til...

da er det ny uke med legetime og sykehus-time, og kanskje ul på begge;-))

god kveld...må hekle for harde livet.lager babyteppe til søsteren min, og har noen runder igjen;-))

Skrevet

Har det skjedd noe hos din søster? Nå venter jeg også spent:)

Denne jenta ja, kommer nok til å ha mye blått også, men tenker det ikke gjør noe. Og etterhvert vil de slite ting så veldi ut at det ikke går ann å arve.

Hvilke dager var det sykehus og legetime? Lykke til ihvertfall!

Hatt laaang dag på jobb, så ikveld er det sofaen og tven som gjelder:)

Skrevet

heisann;-)

ikke kommet baby ennå...hun skal på kontroll imorgen.blir fulgt opp ekstra pga komplikasjoner under fødsel sist(svangerskapsforgiftning under fødselen m/kramper)...så alle er spente..men blodtrykket og urin har vært fint denne gangen;-)

legetime imorgen og sykehus på fredag...

gikk tur igår kveld fordi jeg følte at bekkenet var bra..men det var ikke lurt;-((

er ikke så ille at jenter bruker blått, verre hvis gutta må ha rosa dress;-)

merker at dressene blir mer og mer slitt når tuva blir eldre, ja...men kan jo være greit å bruke som reservedress;-)

du har vel fri imorgen da, siden du har hatt lang dag idag?

sambo jobber ikveld, så her blir det fritt fram på tv og pc;-)

Skrevet

jeg har vært på barsel-besøk;-)))

jenta kom igår kveld i full fart...såvidt de rakk og avlevere storesøster;-)

mamma syns hun lignet på meg*stolt*

alt gikk bra hos legen, og jeg skal bare sende sms eller ringe når jeg skal forlenge sykemeldingen..evt gi beskjed om jeg vil endre %...

neste uke starter jeg med å jobbe tirs og tors, så får jeg en myk start;-)

etter å ha sovet meg gjennom man og tirs, har jeg hatt mer energi idag...har vært mye på farta, så nå var det godt å sette seg ned...

god onsdagskveld;-))

Skrevet

Å så gøy!!! Gratulerer som tante igjen og ekstra stas når ho lignet på deg:-)

Jeg hadde fri tirsdag ja. Deilig. Var på besøk hos ei venninne med en 6 uker gammel gutt, så jeg fikk kost meg med han på fanget leeenge:)

Gikk også tur i skogen på en times tid, og i går så kjente jeg det noe så veldig i bekkenet, at jeg måtte droppe yogaen. Har fysioterapeut på jobb, så jeg spurte ho hva jeg burde gjøre. Ho anbefalte bekkenbelte. Har du prøvd det noen gang?

Idag begynner jeg k.12 på jobb. Deilig det, å ha god tid om morraen:)

Vasket tilogmed 2 maskiner med tøy til nå!!! :)

i Helga skal vi plante sommerblomster, så håper på fint vær. Regner her idag:(

Du får ha en fin helg, du skal vel henn å se på prinsessa igjen tenker jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...