Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Nyydelig vær idag her i Bergen, så nå skal jeg ut på tur :-) Håper været forsetter sånn nå framover!!
Bøtteknott Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 He he.. Ikke ofte man ser den overskriften! Gratulerer og nyt den fine dagen :-) Det er forresten sol her også. Skikkelig deilig!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Helt siden påsken har det vær skikkelig deilig sol og vårvær her, har kost meg på altanen hver dag å fått litt farge Hadde besøk av min far og stemor fra østlandet i helgen, de sa før de dro "vi skjønner veldig godt at du trives i Bergen". De komenterte også at gresset var blitt mye høyere og grønnere her, å trær og blomster som ikke hadde begynt å springe der var i full fart her. Finnes ikke bedre sted å bo når det er slik :) Regner jo en del om høsten og vinterten, men nå er jeg ikke fan av snø, kulde og is, så klager ikke på det. Hilsen en som også er veldig godt humør for solen!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Det har da vært strålende sol i Bergen i ukesvis nå!! Her koser vi oss med grønt gress, løvetann, hestehov og påskelijer, mens de i OSLO enda har SNØ!!!!!! Bergen er best <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå