CaroOgTulle Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Jenta vår våkner med et skrik mellom 04.50 og 05.30 og klarer ikke sovne igjen. Det er tydelig at hun fortsatt er trøtt, for de få gangene hun våkner utvilt begynner hun å skravle med seg selv. Hun sover ikke etter 15.30 på dagen. Noen som har erfaring med dette? Kan jeg håpe på "bedring"? Hun har vært nattavvent i 3 måneder, men kan det være en idé å begynne med et morgenmåltid på sengen (jeg vet at søvnekspertene ikke anbefaler dette....)? Håper på mange svar....
Gjest Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Min er 9 1/2 mnd, og våkner også tidlig, alt fra 05.00 til 06.00... Blid som en sol, og da er han klar for å starte dagen... Hjelper ikke med morgenmåltid på sengen lenger dessverre... Men tidligere (rundt 7-8 mnd) hadde han en periode da han våknet med et skrik i 5-tida. Da fikk han pupp på senga og sovnet igjen, og sov kanskje til halv syv - syv. Han hadde da, som din, ikke spist på natten på noen måneder (han nattavvente seg selv faktisk). Jeg hadde med glede gitt morgenmåltid på sengen dersom det hadde hjulpet:-) Det tok 10 minutter, og så fikk vi alle sove en stund til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå