2prinsesserogbim Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Eg sjølv har 130 dager og syns dette går unna
EnJente_m_2Jenter Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 172 og jeg føler det går tregere enn sirup !
*lilleprins <3* Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Jeg har 106 dager igjen idag ;D syns det går fort
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 135 dager her dagene fly her og.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 27. april 2009 #9 Skrevet 27. april 2009 179.... Jeg syns det tar seg opp,denne farten. langt ijen, men tiden fram til uke 12 var jo et sneglespor. Nu går det meget bedre
Scopo Skrevet 27. april 2009 #10 Skrevet 27. april 2009 140 dager til termin, men med planlagt KS blir det nok noen dager mindre!!
2 blå :-) Skrevet 27. april 2009 #12 Skrevet 27. april 2009 122 Ser frem til di ''magiske'' 100 dagene..
Sistah*G07*J09* Skrevet 27. april 2009 #15 Skrevet 27. april 2009 197 her, så er nettopp kommet inn til dere
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 27. april 2009 #16 Skrevet 27. april 2009 117 dager igjen nå. Går fortere enn de første månedene, men fortsatt sakte syns jeg:( Gleder meg til å møte tulla mi i august:-D
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 27. april 2009 #17 Skrevet 27. april 2009 130 dager igjen her:) Ja, dette går unna;) Går mye fortere med nr. 2 enn med nr. 1 iallefall.. Kanskje litt for fort!!! hehe...
Pitty Skrevet 27. april 2009 #19 Skrevet 27. april 2009 101 dager igjen, wow snart de berømte 100 dagene igjen jo ) Dette går fooooooooooooooooooort!
Gjest Skrevet 27. april 2009 #21 Skrevet 27. april 2009 Ojsann, jeg har visst bare 87 dager igjen... Skal visst over på 3.trimester om noen dager også... Tiden bare flyr unna...
Tidemann Skrevet 27. april 2009 #23 Skrevet 27. april 2009 153 dager igjen:) Hahaha,det er jo ikke akkurat rett rundt hjørnet da,hihi!!!håper bare badet står ferdig til da,det er under oppussing
Jikki - pjokken & småen Skrevet 27. april 2009 #24 Skrevet 27. april 2009 Har 121 dager igjen, så tiden har gått litt fort frem til nå, samtidig som den ikke har gått så fort... Bare gleder meg til fødselen er i gang og jeg eg ferdig å gå gravid... Det skal bli deilig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå