cec85_med_Mariellgullet Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Hei alle sammen. Sitter hjemme med jenungen på 2 1/2 år som hadde feber i går, og har kastet opp tre ganger allerede i dag tidlig:( Magesyre:( Stakkars. Var ikke lenge siden hun hadde det, og nå har a det igjen:( Noen tips og råd? Er det ikke lurt og blande farris og eplejuice? Hun er ikke så veldig varm lenger.....
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 27. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. april 2009 ingen som gidder å svare meg*?
Sivalur Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Farris og eplejuice i 50/50 blanding er fint ja. Mariekjeks eller loff er fint å spise, lett fordøyelig. God bedring til jenta di.
Misti Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Vann med potetsmel er gull når man kaster opp.. eneste som fuker på 2 åringen her. ta godt med potetsmel i vannet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå