Gå til innhold

Syk jente


cec85_med_Mariellgullet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Sitter hjemme med jenungen på 2 1/2 år som hadde feber i går, og har kastet opp tre ganger allerede i dag tidlig:( Magesyre:( Stakkars. Var ikke lenge siden hun hadde det, og nå har a det igjen:(

 

Noen tips og råd?

 

Er det ikke lurt og blande farris og eplejuice?

Hun er ikke så veldig varm lenger.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som gidder å svare meg*?

Skrevet

Farris og eplejuice i 50/50 blanding er fint ja. Mariekjeks eller loff er fint å spise, lett fordøyelig. God bedring til jenta di. :)

Skrevet

Vann med potetsmel er gull når man kaster opp..

 

eneste som fuker på 2 åringen her.

 

ta godt med potetsmel i vannet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...