Gå til innhold

Reagerte barna deres på 3.mnd-vaksinen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eneste bivirkningene mine 2 barn har hatt, er at de har blitt søvnig, og sovet mye etterpå. I tillegg til det, fikk de en kul inni låret der hvor vaksinen ble satt, noe som er helt vanlig.

Skrevet

Er bare 1 av 10 som får reaksjon. Ingen av mine to har fått det. :)

Skrevet

Ikke anna enn to vanvittige skriketokter i løpet av dagen. Hva det var som forårsaket skrikingen vet jeg ikke. Men noe som gjorde vondt må det ha vært. Muligens vondt i stikkene........nei vet ikke.

Roa seg etter å ha fått paracet.

Merka ikke noe feber, trøtthet, slapphet eller noe sånt. Var i fin form dagen etter.

Skrevet

Tusen takk for svar jenter. :-) Da satser vi på at alt går uuutmerket. :-)

Skrevet

ingen reaksjoner her i huset overhodet.. :)

Skrevet

Nei.

Skrevet

Lillegutt fikk også 2-3 vannvittige skriketokter, og hadde litt problemer med og sovne den dagen han hadde fått vaksina. Og så sov han dårlig om natta, så de fantastiske sovevanene hans kom litt ut av dur da :/ Men ellers gikk alt bra :)

Skrevet

Leah fikk skikkelig feber og sov 13 timer i strekk.

Skrevet

Vår ellers rolige tass sleit skikkelig med å sovne på kvelden, og hadde tydelig smerter, samt feber. Han virket grinete og kort i lunta en uke etterpå faktisk :P

Datteren vår merket vi ingen reaksjoner på, da hun fikk den sprøyta 3 år tidligere.

Skrevet

Hun reagerte litt på den hjernehinnebetennelsevaksinen, var trøttere enn vanlig og sov mye i døgnet etter, og var litt survete når hun var våken. Ikke noe alvorlig med andre ord...

Skrevet

Ingen reaksjoner ant enn små sutrete på alle vaksinene (3,6 og 12 mnd) hittil. Gruer meg til mmr på 15 mnd kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...