Gå til innhold

ENGANGSTØNAD---SE HIT


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27 uker idag, når kan jeg sende inn ?? De må jo ha terminbekreftelsa men den ville de ha fra 28.04.2009 da jeg er 6 fullgåtte mnd.

Trodde de måtte være 26 fullgåtte uker får å søke men..

 

Noen som vet noe om dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er bare og hive inn søknaden.. det eneste e at du må gå ned me dok påat du framdeles e fravid etter uke 28. det eneste jeg gjorde var og ta kopi av det sjemaet jm og lege fyller ut hver kontroll..

 

man kan også få overgangstønaden når man er 29 uker på vei..

det er minst 8 ukers behandlingstid...

 

lykke til

Skrevet

Jeg sendte inn UL-papirene med termin på jeg. Det holdt. Du trenger ikke dokumentasjon på at du fremdeles er gravid, men at du er over 26 uker bare. Etter 26 uker kan man få utbetalt engangsstønaden. Jeg fikk den da jeg var 27+ noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...