Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Er rett og slett bare ekkel, har møtt han i jobben min og han tror jo han er et geni selv om han kun har gått på vgs.. Dustefyr, tror han bruker sminke og barberer seg nedentil og kroppen er nok anabole steroider .
Gjest Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Petter er faktisk empatisk, morsom og hyggelig, han var i alle fall det sist jeg traff ham. Vi har felles venner.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 jeg ser jo på PH som mange andre her inne=) og jeg liker han veldig godt. kjenner han ikke i virkeligheten. men syntes han er virker mest ærlige osv der inne.
duracellmamma Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Petter er jo den kuleste i huset ... JEG DIGGER PETTER:P
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Petter er en kul mann han. Snill, morsom, ærlig. En god venn å støtte seg til virker han også å være. Super kar!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 Oj... Barberer han seg nedentil??! Når ble det ekkelt?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #8 Skrevet 27. april 2009 Skal vel ikkje so mykje til for at han blir ein av dei beste i PH ? Standaren ligg jo ikkje so høgt for å sei da sånn
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #9 Skrevet 27. april 2009 Tillab; synes ikke det var mye empati over oppførselen hans mot margrethe under pandoras eske rett før triana grep inn...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #10 Skrevet 27. april 2009 Du er nok ikke en hyggelig person du heller høres det ut som trådstarter!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #11 Skrevet 27. april 2009 Mitt inntrykk av å sett PH og møtt han i diverse tilstedniger er; Feig, lite empatisk, en fremtredning som ikke passer mennesker som skal være voksne (på papiret i alle fall). Synes han til tider kan virke veldig kjepphøy og kvalm. Tror ikke han kunne turt å stå oppfor noen alene. Frekk er han også. Jeg kjenner han ikke, men de fleste danner seg et inntrykk av å ha møtt en person, det som vises i PH bare forsterker det. Synes han har en liten pinglete kropp, så tviler på at den er så full av anabole steroider.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #12 Skrevet 27. april 2009 Jg synes hele han har en latterlig fremtoning, det lille hodet og det plirrende blikket på den tynne halsen- minner meg om han Thomas Andre-figuren fra lille lørdag. Ellers virker han alt annet enn empatisk, flokkdyr som kun er opptatt av å holde seg inne med de kule i gjengen- og sinnsykt umoden
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #13 Skrevet 27. april 2009 Han var min favoritt, helt til Margrethe kom inn i huset..Til da hadde jeg trodd han var en empatisk og morsom person..Vet ikke hvordan han er i det "virkelige" liv, men på tv syns jeg han fremstår som en feig og umoden person..Kun ute etter å følge de "kule" og bli godt likt av de...Han skuffet meg under p. eske, og deltakelsen i mobbingen av Merethe..Var flaut å se hvordan han kom med sårende kommentarer til henne, for så å kikke seg rundt for å se om de andre lo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå