Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Måtte dere tisse hele tiden mellom rier fordi det presset så mye på blæren?? Hilsen førstegangs
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Nei ikke i det heletatt. Har hørt at det er "umulig" å tisse under fødselen, fordi ungen skviser igjen urinrøret, men dette er kanskje bare helt på slutten. Vet ikke helt, men måtte ikke tisse, nei
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Nei. Tror jeg var på do 1 gang under fødselen, og det var med det samme jeg fikk trykketrang, ble da beordret på do av jordmor :-), sikkert for å ikke ha full blære under pressingen. Ble også kateterisert, men det var fordi babyen måtte forløses med vakuum.
*toppris* Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 det føltes som om jeg måtte på do hele tiden, pga kraftig nedpress;) gikk på do den ene gangen men ingenting kom;) hehe
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Tissing var da det siste jeg tenkte på under fødselen....?!?! Du verden....
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 Var et helvete å tisse under fødselen. Løp ut under en riepause, men hadde så tette rier at neste ri selvsagt kom mens jeg satt på do. Holdt på å dette i bakken.Tisset to ganger under fødselen som varte i 5 timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå