TøffiTrynet☠ Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Liker IKKE å gå til legen. Men nå har jeg endelig tatt meg sammen og bestillt time. Jeg har navlebrokk. Et skikkelig stort og stygt et. Synes jeg da. Fikk det etter sist fødsel. Og nå er det dessuten vondt. Håper jeg kan få fikset det fort! Er det noen her som har blitt operert for det, og kan fortelle meg litt om hvordan de gjør det? Hadde satt pris på det. Uansett... Det går sikkert greit i morgen, selv om jeg gruer meg sånn til å vise fram den stygge magen min... :/
Gjest noebekymret Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 hva er egentlig navnebrokk og hvoran vet du at du har det?
TøffiTrynet☠ Skrevet 26. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2009 Jeg har googla det! Altså, -jeg har en stor utposing på øvre del av navlen min. Og når jeg trykker den inn, er det liksom et "hull" inni der. I bukveggen altså. Og det som er litt skummelt med det, er jo at tarmen kan komme i klem inni der. Og det er vel ikke helt bra.. Er ganske sikker på at det er det jeg har ja..
TøffiTrynet☠ Skrevet 26. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2009 Takk! Og riktig god bedring til din lille..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå