Nullstress;) Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 hva syntes dere??? har en sønn fra før som heter Nickolay. vil at navnene skal "passe" sammen:) eller har dere noen andre fine men "Litt spesielle" jentenavn?? (som passer til NIckolay)
wirre;o) Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 regner med du mener MARIell ( eller??) Jeg ville valgt Mariell.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Syns Adriana er kjempefint, men det blir litt for spesielt for min samboer Er det Mariell du mener i overskriften? I så fall liker jeg det bedre enn Alexandra
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Om du mener Mariell, så likte jeg det best:) I disse dager da alt skal være superspesielt så hadde det ikke forundret meg om Mareill er et navn. Heller Alexandra over Mareill da;)
Nullstress;) Skrevet 26. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2009 hehehe,ja. Mariell:) gikk litt fort der gitt:)
Nullstress;) Skrevet 26. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2009 hehe, ja mener MARIELL(E) mareill hadde vært litt for spes for meg oxo gitt;) hehehe:) NICKOLAY OG MARIELL...... klinger bra det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå