Gå til innhold

Dere som har termin i juli... ang ferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen planer for ferie?

Syns det er vanskelig og tenke at vi skal være hjemme i hele sommer selv om jeg har termin 15 juli.. Må jeg innse at det bare er å holde seg hjemme og slappe av, eller går det ann å finne på noe..

For meg funker det dårlig bevege meg for mye også pga bekkenløsning...

Hva skal dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Jeg har termin akkurat samme dag som deg og her blir det nok sommerferie på balkongen og evt i nærområdet... Tar ikke sjansen på å dra langt avgårde, får heller ta en ferie om et halvt års tid :)

Skrevet

Ferien her blir vel noen dager på Rikshospitalet etter at tassen har kommet ut tenker jeg :) Hehe... Har termin 7.juli

Ellers blir det vel en tur og hilse på nybakte besteforeldre etterhvert, men det blir vel ikke før på slutten av sommeren regner jeg med

Skrevet

Her blir det ferie som normalt faktisk. Vi er så heldige å ha fast campingplass 45 min hjemmefra, og en drøy halvtime fra sykehuset. Så som i fjor blir vi der hver helg frem til fødsel. Ligger ved sjøen, så det passer veldig bra.

Ellers blir det kanskje en tur på hytta til mine foreldre, og den ligger under 2 timer fra sykehuset. Men dit drar vi ikke når terminen nærmer seg med noen dager.

Jeg er førstegangs og tror ikke ting kommer til å skje så fort at vi ikke rekker frem i tide. I værste fall er det mange sykehus på veien hjem :-)

Men tror nok også at vi skal kose oss hjemme i vår egen hage. Vi flyttet inn i fjor, så nyter virkelig det å ha egen hage og eget hus :-)

Også er det jo meldt en strålende sommer i år :-)

Skrevet

Første gang jeg var gravid hadde jeg termin i juni. Vi bestemte oss da på forhånd at vi skulle reise hjem til mine foreldrene som bor langt unna. Vi satte også en dato for når vi skulle reise. Jeg gikk 12 dager over termin, så gutten var bare en mnd da vi reiste. Jeg slet med ammingen og brukte flere mnd på å komme meg etter fødselen. Men jeg hadde jo så lyst hjem for å vise den fine gutten min. Trosset derfor min dårlige form og reiste oppover. Dette angret jeg veldig på i ettertid. Det tappet meg for mye krefter, og jeg brukte nok lengre tid på å komme meg etter fødselen enn hvis jeg hadde blitt hjemme. Jeg vil derfor anbefale å vente til etter fødselen med å bestemme noe, man vet aldri hvordan det blir etterpå. Føles formen dårlig så vil jeg anbefale å være hjemme.

Skrevet

Jeg har termin 25. juli og skal ha feie fra 15. juni. Vi skal bare være hjemme i sommer og kose oss. Bor på et typisk sommersted.

Om jeg var deg ville jeg ikke planlagt for avanserte planer. Spesielt dersom du er førstegangs og ikke vet hva slags form du kommer til å være i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...