zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Hei Lillemy-77 Jeg er 18+2 i dag.Ul på onsdag.Gleder meg veldig!! Jeg er sykmeldt 100%. Har fått henvisning til fysioterapeut grunnet bekkenløsning. Mitt 2 barn.Hadde ikke det med første,så jeg hadde håpet jeg skulle slippe det den gangen her også.. men den gang ei... Jeg var utrolig dårlig med nr 1.Da spydde jeg hver eneste dag i 4,5 mnd. Flere ganger om dagen.. Men denne gangen har jeg bare vært kvalm...Vet ikke hva jeg syns var værst egentlig.. Hvordan gikk det på ultralyden? Gutt eller jente??? jeg var på ul uke 14,å da sa legen at det mest sannsynligvis var en liten jente.Spent om det fortsatt er det...hehe..
Lillemy-77 Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 HEI Zoia:o) Såååå lenge siden jeg har vært innpå her. Går det bra med deg?? Jeg er for tiden innlagt på sykehus med 1. ungen min...langvarig behandling for en infeksjon, så derfor veeeeldig lite bimming... MEN, jeg venter en gutt, termin 23 september. Har STOR mage allerede, rart at den skal vokse i 3 mnd til.... Hvordan gikk det på ultralyd med deg da? Venter du ei jente eller? Alt bare fint? Klem:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå